رجینا کینگ در تئاتر چینی تاریخی TCL هالیوود جاودانه شد

اغراق نیست اگر بگوییم رجینا کینگ یکی از بهترین استعدادهای آمریکایی در عرصه سرگرمی است. این بازیگر و کارگردان جوایز متعددی از جمله اسکار، گلدن گلوب، چهار جایزه امی، چندین جایزه تصویری NAACP را به دست آورده است و احتمالا تنها بازیگری است که می تواند نقش آنجلا ابر/شب خواهر را بازی کند. نگهبانان. در حالی که تجارت نمایشی به درستی جوایز را برای او جمع می کند (او به طرز وسوسه انگیزی به یک EGOT نزدیک است)، کینگ با بلوک ردپای سیمانی خود در تئاتر چینی تاریخی TCL در هالیوود، الهام بخش نسل های آینده تسپین ها خواهد بود.

کینگ با بلوک خود در ورودی مکان مشهور مفتخر شد. او یک کت شلوار صورتی پودری پوشیده بود و از آنجایی که دست ها و پاهایش در سنگ جاودانه شده بودند، خوشحال به نظر می رسید، همراه با جمله “هیچ جایی مثل خانه وجود ندارد.” او گفت دسترسی به هالیوود که، قبل از مراسم، او “باحال بازی می کرد”، اما با فرا رسیدن روز بزرگ، “شروع به گرفتن آن پروانه ها کرد و فکر کرد، “این واقعاً اتفاق می افتد!” من برای همیشه در جایی خواهم بود که همه بزرگان نشان خود را گذاشته اند. این سورئال است.»

کینگ گفت این نقل قول اشاره ای ندارد جادوگر شهر از، او گفت. “این از ابتدای من می آید 227 جایی که موضوع شروع شد «هیچ جایی شبیه خانه نیست». چون اینجا خانه است.» 227 اولین نقش تلویزیونی مهم کینگ بود که در سال 1985 نمایش داده شد و به مدت پنج فصل پخش شد. او نقش برندا جنکینز را بازی کرد.

آوا دوورنی به همراه خواهر کینگ، بازیگر زن رینا کینگ و مادرشان گلوریا کینگ در این مراسم حضور داشتند. این مراسم مصادف با اولین نمایش LA است آنها سخت تر سقوط می کنند، فیلم جدید کینگ نتفلیکس; جیمز ساموئل کارگردان نیز در حمایت از کینگ شرکت کرد.

از زمان افتتاح تئاتر در سال 1927، ستارگان دست‌ها، ردپاها و سایر موارد زودگذر خود را به همراه امضای خود در بلوکی از سیمان خیس فشار می‌دهند. هر کسی که از این جاذبه دیدن کرده است، بدون شک به رد کفش های جودی گارلند، مری پیکفورد، تام هنکس و… رفته است. هری پاتر بازیگران، و بیشتر.