رابرت پتینسون واقعاً کل صدای بتمن را که غرش می کند ، میخکوب کرده است

به عنوان یک فرهنگ ، ما تصمیم گرفته ایم که صدای بتمن به نظر می رسد که از یک چوب بری عبور می کند. شما هرگز نخواهید شنید که بروس وین و آلترهو لباس پوشیده او با لحنی سرزنده و پر جنب و جوش مثلا جان مولانی صحبت کنند ، زیرا این ترس را در دل Riddler یا Catwoman ایجاد نمی کند ، درسته؟ به نظر می رسد که هر تکرار جدید بتمن صدای او را در یک اکتاو پایین می آورد و مانعی بالقوه برای بازیگرانی است که به دنبال این نقش هستند – اما نگران نباشید ، گاتهام سیتی ، زیرا رابرت پتینسون هرچند شبیه Caped Crusader مظلومانه به نظر می رسد. انتظار.

حساب رسمی توییتر برای بتمن، فیلم آینده با بازی پتینسون ، یک تیزر کوتاه برای تریلر کامل منتشر کرد. در کلیپ ، بتمن به طرز تهدید آمیزی غرغر می کند که “این فقط یک سیگنال نیست. این یک هشدار است ”در حالی که سیگنال خفاش از طوفان رعد و برق چشمک می زند. پتینسون با صدای بلند ، صدای بتمن معروف را بدون هیچ گونه شادی یا لهجه انگلیسی بومی خود میخکوب کرده است. صدای او بسیار ضعیف است ، در فرکانسی است که فقط نهنگ ها می توانند بشنوند ، با تحویل جدی که از شوالیه تاریکی انتظار داشتیم.

بعد از پخش این تریلر ، فیلم تریلر کامل آن پخش می شود و در رویداد DC Fandome در 16 اکتبر به نمایش در می آید. در همین حال ، مت ریوز ، کارگردان ، طرفداران را با صحنه ای از تریلر آشنا کرد ، که در آن بتمن به شهر نفرین شده ای نگاه می کند که به طرز غافلگیری کننده ای وظیفه حفاظت از آن را بر عهده دارد. به شاید در این فرانچایز جدید ، غم انگیزترین ابرقهرمان سرانجام به درمان مبتنی بر آسیب برسد. در همین حال ، امیدواریم پتینسون تارهای صوتی دردناک خود را با چای های کاپای فراوان در تریلر خود تسکین دهد. تیزرهای زیر را مشاهده کنید.