دوناتلا ورساچه در مورد خود شک ، میراث پرنس و جیانی ورساچه صحبت می کند

برای شماره سالانه “The Originals” ، از خلاقان – پیشگامان در زمینه های هنر ، طراحی ، مد ، کمدی ، فعالیت، و بیشتر – برای به اشتراک گذاشتن بینش خود در مورد وفادار ماندن به خود.

با نگاهی به حرفه خود ، بزرگترین موانعی را که به عنوان یک طراح مد شکسته اید ، کدام می دانید؟

صادقانه بگویم ، من فکر نمی کنم موانع مد زیادی پس از برادرم جیانی باقی مانده باشد. اگر چیزی باشد ، من هنوز سعی می کنم از طریق مجموعه های خود به مردان و زنان اعتماد به نفس بدهم. ما در لحظه ای زندگی می کنیم که موانعی که باید بر آن غلبه کنیم تبعیض ، نفرت از نژاد یا گرایش جنسی ، بدنامی است.

اصالت برای شما چه معنایی دارد؟

بی رحمانه بودن نسبت به خود.

آیا نماد سبک دارید؟

اگر مجبور باشم یک نفر را انتخاب کنم ، از بین افرادی که در زندگی ام خوش شانس بوده ام ، پرینس را انتخاب می کنم! او قدرت مد ، قدرت تصویر شخص را ، مانند هیچ کس دیگر ، درک کرد. از بسیاری جهات او مرا به یاد جیانی انداخت ، زیرا هر دوی آنها در دورانی زندگی می کردند که بسیاری از تابوها و رفتارها و دیدگاه های غیرمجاز پیرامون مد وجود داشت و هیچکدام اهمیتی به آن نمی دادند. پرینس از این نظر یک هنرمند “ناب” بود. او اجازه نمی داد نظرات دیگران بر او یا انتخاب های مد او تأثیر بگذارد. تنها چیزی که به او اهمیت می داد هنر ، موسیقی و خود بودن او بود. اگر مستلزم پوشیدن کفش پاشنه بلند و آرایش بود ، پس اینطور هم باشد.

اولین فردی که باعث شد متوجه شوید می توانید قوانین را زیر پا بگذارید کی بود؟

خودم مجبور بودم به این نتیجه برسم. من این مسیر شغلی را انتخاب نکردم. به خاطر اتفاقی که برای برادرم افتاد به من تحمیل شد. از جهات مختلف ، احساس می کردم که مدیون او هستم ، که باید کاری را که او شروع کرده است ادامه دهم و به کار خود و آنچه او خلق کرده است تجلیل کنم. اما هیچ کس باور نداشت که من واقعاً می توانم این کار را انجام دهم. سالها احساس می کردم همه انتظار شکست من را دارند. و من شکست خوردم! اما امروز من می دانم که شکست تنها بخشی از فرایند است و بخش چالش برانگیز این است که مطمئن شوید خودتان را انتخاب کرده اید. هر بار که این کار را انجام می دادم ، احساس می کردم قوی تر هستم. هنگامی که با گذشته خود صلح کردم ، توانستم صدای خودم را پیدا کنم. آن زمان بود که من واقعاً شروع کردم به انجام آنچه می خواستم. من چاپهای نمادین جیانی را به شیوه خودم بازگرداندم و چاپهای جدیدی ایجاد کردم. امروز می توانم بگویم آنچه در باند پرواز می بینید واقعاً بیان کننده من است.

غیر اصلی ترین چیزی که مردم از شما می پرسند چیست؟

“ورساچه” را چگونه تلفظ می کنید؟ “

چه چیزی از نسل فرزندان شما الهام می گیرد؟

توانایی آنها در درک فناوری ، و سرگرم کننده و استفاده از آن بسیار آسان است. خوب ، این نیز نوعی آزاردهنده است. منظورم این است که من عاشق فناوری هستم ، اما در آن خیلی خوب نیستم. من سعی می کنم ، اما هنوز هم … احساس می کنم نسل های جوان با یک تلفن هوشمند در دستشان متولد شده اند و آنچه آنها با فناوری انجام می دهند شگفت انگیز است. برای مثال واقعیت مجازی ، هوش مصنوعی یا جلوه های ویژه را در نظر بگیرید. اینها اکنون از جهات مختلف به بخشی از واقعیت روزانه ما تبدیل شده اند. من همچنین تحسین می کنم که چگونه بسیاری جرات کرده اند از فناوری برای تقویت صدا و باورهای خود استفاده کنند. آنها ما را وادار به توقف کرده و در مورد تاثیری که در این دنیا داریم فکر می کنیم. من دوست دارم که آنها چگونه با جوامع خود درگیر هستند و چگونه از بسترهای مختلف برای بحث و آموزش مردم در موضوعاتی مانند پایداری ، تنوع و تغییرات آب و هوایی استفاده کرده اند. آنها درک می کنند که جوامع و سیاره ما باید تغذیه شوند ، زیرا این همان چیزی است که آنها به ارث خواهند برد. شگفت انگیز است ، فکر نمی کنید؟