دواین وید و گابریل یونیون یک زوج قدرتمند پرادا در ظاهر همسان هستند

زوج قدرت نهایی دوباره ضربه می زند. دواین وید و گابریل یونیون فقط یک نفر را به نمایش گذاشتند دو به نظر می رسد که در آخر هفته مطابقت داشته باشد، زیرا آنها همچنان ثابت می کنند که “سبک زوج ها” واقعا وجود دارد.

آخر هفته خواهرخواندگی زمانی آغاز شد که یونیون عکسی را با همسرش از یکی از وسایل آنها به اشتراک گذاشت. در عکس، یونیون و وید هر دو بدون پیراهن هستند و یک جفت شلوار پایسلی Etro را امتحان می کنند. یونیون به طور معمولی عکس را که در آن به سادگی سینه خود را با قیطان های بلندش پوشانده است، شرح داد. از نظرات، در واقع به نظر می رسد که هر دو استایلیست مربوطه یونیون و وید ناآگاهانه شلوار مشابهی را کشیده اند و لحظه تطبیق به طور تصادفی اتفاق افتاده است. استایلیست وید، جیسون بولدن، عکس این زوج را بازنشر کرد و استایلیست یونیون، توماس کریستوس کیکیس، در مورد آن نظر داد: «صبر کن، من هم آن‌ها را کشیدم!»

متأسفانه، ما هرگز نمی‌توانیم شلوارهای زیبای Etro را با ظاهری کامل ببینیم، اما اگر چنین اتفاقی بیفتد، مراقب آن لحظه تطبیق طرح‌دار هستیم. با این حال، یونیون-ویدز به روش دیگری عمل کرد. اندکی پس از اولین لحظه دوقلویی آنها، یونیون یک لحظه دیگر را به اشتراک گذاشت، این بار با پیراهن هایی که این بازیگر در توضیح اینستاگرام خود اشاره کرد.

در عکس دوم، یونیون و وید هر دو ظاهر کامل پرادا به تن دارند و در حالی که دقیقاً با هم هماهنگ نیستند، مکمل یکدیگر هستند. وید چند شلوار سرمه‌ای رول شده با تی‌شرت سفید و ژاکت پشمی در بالا پوشیده است. در همین حال، یونیون چند شلوار گشاد نواری، یک دکمه برش خورده با آرم پرادا در جیب جلو و کیف Cleo روی بازو انتخاب کرد. نتیجه یک لحظه پیچیده و زوجین است، و لحظه ای که می توانید به راحتی تصور کنید که یکی از لباس های دیگری نیز به تن دارد.