دوآ لیپا روی Pinstripes چرخشی خون آشام می گذارد

پس از پوشیدن یک کمد لباس برای تعطیلات پر از پیچ و تاب شخصی در باند تابستانی 2022 ، دوآ لیپا به دفتر باز می گردد – حداقل ، بر اساس آخرین نگاهی که او در اینستاگرام منتشر کرد. برای شام با آرایشگر خود لورنزو پوسوکو ، خواننده “Levitating” با چند عنصر از سبک امضای Dua Lipa ، مشاغل تجاری را انتخاب کرد. او یک بلیزر خط دار دیون لی و یک باند چرم با یقه هالتر پوشیده بود. شلوار مشکی او ، که در هنگام پرواز دارای یک برش بود ، دارای بندهای نازک در بالای آن بود که به شکل x به دور کمر او بسته شده بود. یک کیف چرمی مشکی با بند زنجیره ای نقره ای این لباس را تکمیل کرد ، و البته ، Dua بدون تن جواهرات از بین نرفت.

حلقه های نقره ای ضخیم و انگشتری در تقریباً هر انگشت – از جمله یکی از یونیون جک – زیبایی او را ستایش می کرد ، که شامل چشم دودی با خط چشم بالدار و سایه نقره ای در گوشه پلک های او بود. (دوآ لیپا در استوری اینستاگرام خود گفت که آرایش را خودش انجام داده است ، و افزود که “برای بازی کردن زیبایی های شخصی خود” بازی می کند. ”

از آنجا که او در مت گالای امسال حضور نداشت (به دنبال کنندگان اینستاگرام خود گفت که به دلیل فیلمبرداری فیلم به بزرگترین شب مد نخواهد رسید. آرژیل ، ما به پستهای هنری ایندو اینپا در اینستاگرام تکیه می کنیم تا از ما الهام بگیرند – و او از زمان سفر به آلبانی با مادر ، پدر ، دوست پسرش انور و برادر و خواهر در حال پیاده روی است. تابستان.

اگرچه او اغلب در یک کت جعبه ای دیده نمی شود – لیپا در چند ماه گذشته به انتخاب لباس های چاپ شده و شیک پرداخته است. لباس های بیکینی و دامن های پیچیده – ظاهر خط دایره به طور کلی Dua Lipa است ، برای تی. او عاشق برش است ، نمی تواند به لهجه سخت افزاری نه بگوید ، و همیشه کمی پوست را نشان می دهد ، حتی اگر در بند بسته شده باشد.

با این حال ، اخیراً دیده شد که دعا کاپشن و شلوار می پوشد – نمونه دیگری که در آن خواننده “خوب هستیم” لباس اداری را برای خود ساخت. او در طول تعطیلات خانوادگی خود ، با پوشیدن کت و شلوار ماهی قزل آلا و شانه های شفاف ، قفسه سینه برهنه ای که از زیر کفش بیرون می زد ، از قصر سلطنتی آلبانی دیدن کرد.