دوآ لیپا در حالی که در لندن بود، ست تازه اکران شده ژان پل گوتیه را پوشید

دوآ لیپا عاشق پوشیدن لباس‌ها قبل از اینکه دیگران به آن‌ها دست پیدا کنند، است. این خواننده هفته‌ها قبل از اینکه کیف Luar Ana را برای پیش‌سفارش در دسترس قرار دهد، به تن کرد، او تقریباً لباس دیوید کوما را پوشیده بود. درست از باند فرودگاه خارج شد، و اکنون، او لباس آماده ژان پل گوتیه را به معنای واقعی کلمه روزی که به فروش رفت، پوشیده است.

چهارشنبه شب، لیپا برای شرکت در کنسرت کارولین پولاک در سالن مجمع Islington به لندن رفت. برای این رویداد، او یک ست کت و شلوار تنیس گرافیکی کاملاً آبی و مشکی از لباس های آماده ژان پل گوتیه به تن کرد، مجموعه ای که در همان روز منتشر شد. در حالی که این مجموعه کاملاً شفاف است، بازرسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که چاپ کت و شلوار نواری بر روی پارچه قرار گرفته است. لیپا این ست را با چند لباس زیر زنانه همسان جفت کرد تا در حین لذت بردن از نمایش، چیزهای زیادی فاش نشود. او ظاهر خود را با چند جواهرات نامتناسب و دو اکسسوری بسیار شیک به پایان رساند: یک جفت اسنک پدر مشکی و یک کیف پروانه ای آبی. لیپا قبلاً عشق خود را به پروانه Y2K ثابت کرده است و ظاهری کامل بر اساس موتیف Blumarine SS22 در هفته گذشته به تن کرده بود (یک ظاهر دیگر درست از باند بیرون کشیده شد).

می توان فکر کرد که لیپا در اواخر اکتبر لندن خیلی کم لباس می پوشد، اما به نظر می رسید خواننده با حرکت مداوم گرم می ماند. او مجموعه‌ای از عکس‌ها را در اینستاگرام منتشر کرد که ظاهر آن را نشان می‌داد، که هر کدام تار بودند، زیرا لیپا در خیابان‌ها می‌رقصید و شبیه یک روح آبی هالووین به نظر می‌رسید.

حالا، آیا حضور لیپا در آخرین کنسرت نوازنده «خیلی داغ که به احساساتم صدمه می زنی» اشاره ای به همکاری آینده دارد؟ یا مثل هر باسن دیگر، بیست و چند ساله شهری، آیا او فقط یک طرفدار است؟