دوآ لیپا برای هالووین لباسی شبیه به هایلی بیبر پوشید

در حالی که برخی از ستاره‌ها برای هالووین امسال تمام راه‌های خود را به کار بستند، از استایلیست‌های خود استفاده کردند و عکس‌های کاملی را برای دستیابی به عکس اینستاگرامی عالی انجام دادند، دوآ لیپا مسیر بسیار آرام‌تری را دنبال کرد. لیپا به جای انتخاب یک مرجع فیلم خاص مانند کندال جنر یا یک شاهزاده خانم کلاسیک دیزنی مانند پاریس هیلتون، به عنوان یک خون آشام آزمایش شده و واقعی ظاهر شد، اگرچه این بدان معنا نیست که او مد روز را حفظ نکرده است.

یکشنبه شب، لیپا مجموعه‌ای از عکس‌ها را منتشر کرد که ظاهر خود را نشان می‌داد، که شامل یک لباس مجلسی مخملی بلند از مجموعه پاییز/زمستان 2021 RTW الساندرا ریچ بود. این لباس دارای یقه دلپذیر، آستین‌های پف‌دار و روکش توری است که تا باسن می‌رسد. این لباس مناسب برای یک خون آشام شیک است و به نظر می رسید که در طول شب با نیازهای لیپا مطابقت داشته باشد. اگر لباس مجلسی آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که قبلاً آن را دیده اید.

هیلی بیبر در ماه جولای زمانی که در یک رویداد هنری با همسرش جاستین بیبر در یک گالری در لس آنجلس شرکت می کرد، دقیقاً همان لباس را پوشید. البته، هیلی در هنگام پوشیدن لباس مجلسی به دنبال یک کراوات مشکی تر بود، بنابراین آن را با یک اپدو و چند جواهرات تیفانی ست کرد.

تصاویر JOCE/Bauer-Griffin/GC

انتخاب لباس و مهارت‌های آرایش آرام لیپا این سوال را ایجاد می‌کند: آیا این خواننده مانند یک خون آشام لباس می‌پوشد یا او و دوست پسرش انور حدید به عنوان نسخه مرده بیبرها رفته‌اند؟ در یک عکس از اسلایدشو اینستاگرام لیپا، لیپا و حدید را در کنار هم می بینیم. حدید به نظر نمی‌رسد که یک لباس، فقط یک کت و شلوار به تن دارد، اگرچه او تمام چیزهای TikTok را در آغوش می‌کشد. چکیدن خون لیپا از کناره های دهانش می تواند یک خون آشام را به تصویر بکشد، اما به نظر می رسد انتخاب لباس و کت و شلوار حدید می توانست عمدی بوده باشد. افراد مشهور دوست دارند مانند سایر افراد مشهور برای هالووین لباس بپوشند، اما در حالی که ما دوست داریم این لباس زامبی بیبر را تأیید کنیم، به احتمال زیاد، لیپا فقط از این لباس خوشش آمده است و حدید “خیلی باحال” است که برای لباس پوشیدن برای تعطیلات اذیت می شود.