دوآ لیپا برای حمایت از فیلم کوزوو، “کندو” به واشنگتن دی سی می رود.

تنها چیزی که Dua Lipa بیشتر از یک پارچه شفاف دوست دارد، بدون پارچه است. این خواننده پاپ به دلیل ربودن تقریباً هر لباسی که می‌پوشد از روی باند فرودگاه شهرت پیدا کرده است، اما معمولاً به سمت قطعاتی می‌رود که مانع از پوست می‌شوند. به همین دلیل است که وقتی لیپا سه‌شنبه شب همه چیز را پوشانده بیرون آمد، بسیار تکان‌دهنده بود – تنها پوستی که شست‌هایش از جیب‌هایش بیرون می‌آمد قابل مشاهده بود.

لیپا یادداشتی از کیم کارداشیان گرفت و نگاهی کامل از Balenciaga، به ویژه برنامه SS22 دمنا گواسالیا گرفت. این خواننده یک یقه یقه اسکی مشکی پوشیده بود که در یک دامن پشمی بلند قرار گرفته بود و روی آن یک کت شلوار سایز بزرگ پوشیده شده بود. او سپس با همان کفش های نوک تیز و کیف کروک که توسط این مدل در طول ارائه این برند در هفته مد پاریس در ماه گذشته پوشیده بود، لوازم جانبی کرد.

لیپا در سفری به واشنگتن دی سی که در یک نمایش فیلم حضور داشت، ظاهر محافظه کارانه تری داشت کندوکه داستان زنی را روایت می کند که پس از مفقود شدن شوهرش در جنگ در کوزوو، کسب و کار کوچک خود را راه اندازی می کند. لیپا که تبار جزئی کوزوویی دارد، قهرمان این فیلم بوده و قدردانی خود را از آن در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. او نوشت: «این داستان مبارزه و استقامت، داستانی است که باید گفته شود. “این به روح تجربه کوزوو صحبت می کند و امیدوارم بتواند به بهبود جمعی خانواده هایی که از هم جدا شده اند و افرادی که عزیزان خود را از دست داده اند کمک کند.”

دیدن لیپا که همه چیز را با هم مخلوط می‌کند و ما را سرپا نگه می‌دارد، بسیار خوب است، به‌علاوه این وضعیت قطعاً نیاز به یک لباس آرام‌تر داشت. مهم نیست که او چه لباسی می پوشد، می دانید که ما همچنان می توانیم روی او حساب کنیم که مستقیماً از باند فرودگاه خارج شود.

ریچارد بورد/گتی ایماژ