دنباله «Dune» احتمالاً شامل شخصیت های بیشتری از Zendaya می شود

طرفداران Zendaya که از طوفان شن دو ساعت و 35 دقیقه عبور کردند تپه فقط برای بازیگر مورد علاقه خود خوشحال نیستند. با وجود این واقعیت که Zendaya در چند هفته گذشته در سراسر جهان تبلیغ شده بود تپه تور مطبوعاتی و شبیه به یک شخصیت اصلی در بازسازی علمی تخیلی، او در واقع فقط برای هفت دقیقه (کمتر از 5 درصد از فیلم اگر کسی علاقه داشت بداند). کمی مسخره به نظر می رسد. چرا استعدادهای ارزشمند Zendaya را اینطور هدر دهیم؟ و چرا وقتی او اساساً فقط یک نقش کوتاه در فیلم می سازد، او را اینقدر تبلیغ می کنید؟ متأسفانه، ما پاسخی برای سوال دوم نداریم، اما نگران نباشید، زیرا کارگردان فیلم، دنیس ویلنوو، شکایت های شما را شنیده و قول می دهد که این آخرین موردی نیست که در Chani Zendaya در این فیلم دیده ایم. تپه حق امتیاز.

این فیلم واقعاً روی آن تمرکز دارد [Timothée Chalamet’s] پل.» ویلنوو به آن توضیح داد لس آنجلس تایمز. او ادامه داد و گفت که انتخاب هایی را انجام داده است که چه چیزی را شامل شود و چه چیزی را شامل نشود “تا مطمئن شود که فیلم اول شتاب داشته باشد و احشایی داشته باشد و از نمایش بیش از حد رنج نبرد.” بنابراین، این فقدان زندایا را توضیح می‌دهد و در حالی که ویلنوو به نام بازیگر اشاره نمی‌کند، به نظر واضح است که او با توجه به واکنش‌های شدید به دلیل کمبود زمان برای نمایش، به او اشاره می‌کند.

او گفت: «بعضی از شخصیت‌هایی هستند که کمتر توسعه یافته‌اند و من آنها را برای فیلم دوم نگه می‌دارم – این راهی است که تعادل را پیدا کردم. ما در این فیلم سعی کردیم تا حد امکان به تجربه پل نزدیک بمانیم. سپس، در مورد دوم، من زمان خواهم داشت تا شخصیت هایی را که کمی کنار گذاشته شده اند، توسعه دهم. این تئوری است. امیدوارم کارساز باشد.»

روز سه شنبه مشخص شد که الف تپه عاقبت به طور رسمی توسط Legendary و Warner Bros برای اکران در اکتبر 2023 روشن شد، بنابراین Villanueve شانس خود را برای توسعه شخصیت‌های بیشتری خواهد داشت. به نظر می رسید چالامه با انتشار پستی در مورد این خبر در اینستاگرام، بازگشت خود را در فیلم دوم تایید کرد. در حالی که زندایا مستقیماً در مورد این خبر اظهار نظر نکرد، پست Chalamet را به اشتراک گذاشت، بنابراین به نظر می‌رسد که چانی در نهایت به زمانی که لیاقتش را دارد، خواهد رسید.