در یک جفت چکمه روشن با غیرقابل پیش بینی روبرو شوید

امسال چیزی غیرقابل پیش بینی نبود – پیش بینی آب و هوا نیز شامل می شود. همانطور که ما بین دمای سوزان ، باران های وحشتناک ، شبهای وحشی بیرون و هفته هایی که در خانه می گذرانیم متناوب هستیم ، بهترین توصیه مد ما برای پاییز این است که از قطعاتی استفاده کنید که بتوانند هر فصل را برای شما به ارمغان بیاورند.

از زمان معرفی آنها در پاییز 2020 ، چکمه های چوبی لاستیکی Bottega Veneta یکی از محبوب ترین صنعت ها و افراد مشهور بوده است و از افرادی مانند جاستین بیبر و پای ASAP Ferg در برابر هر گونه پاشیدن سرگردان محافظت می کند. ساخته شده از پلیمرهای زیست تخریب پذیر با دوام ، می توانید مطمئن باشید که این چکمه در برابر باران ، رگبار ، برف ، گل و نوشیدنی های کف رقص به طور یکسان مقاومت می کند. و اگرچه ظاهری ناهنجار دارند (به بهترین شکل) ، آنها به طرز شگفت انگیزی سبک هستند ، دارای روکش پنبه ای و زیره چرمی هستند که به خنک و راحت نگه داشتن انگشتان پا کمک می کند.

البته ، این یک جمله جدی است – به ویژه در رنگ سبز لجن مورد علاقه ما ، که کارگردان خلاق دنیل لی آن را در مورد قطعات مختلف Bottega دیگر ، از جمله لباس و لوازم جانبی که اخیراً توسط مگان تی استالیون پوشیده است ، اعمال کرده است. اما با شلوارهای پهن یا دامن آستین دار ، شبح بوت چلسی پیازدار و بریده به طرز شگفت انگیزی پیچیده به نظر می رسد. یک جفت برای سگ در اطراف باران ، یک پیاده روی پاییزی در یک زمین گل آلود ، یا شبی که با یک شام کم کلید شروع می شود و با پنکیک 5 صبح به پایان می رسد ، بریزید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ، آنها به عقب برمی گردند. و چه کسی می خواهد نگران خراب شدن یک جفت کمربند جیر باشد یا در هنگام سرگرمی با قوس های دردناک در یک جفت کت برخورد کند؟

هر آنچه که جهان برای ما در نظر گرفته است ، این چکمه های کوچک روشن همه چیز را ثابت نگه می دارد.