در مهمانی هفته مد بلا بلا حدید برای خویشاوندان سرخوش

بلا حدید معمولاً یکی از سخت کوش ترین مدل ها است ، اما باید او را بهانه کنید چرا که هنوز یک پیاده روی در هفته مد نیویورک راه نرفته است. این هفته ، او روی حرفه دیگر خود تمرکز کرده است: مغول نوشابه. حدید پس از معرفی در اوایل ماه جاری به عنوان بنیانگذار جدید و شریک Kin Euphorics ، یک مارک نوشیدنی تندرستی adaptogen و nootropics ، مهمانی را در استودیو اسپرینگ برگزار کرد که هم به عنوان تبلیغات برای نام تجاری و هم برای 24 سال خدمت کرد. اولین کار قدیمی به عنوان یک تاجر.

حدید با پوشیدن یک تاپ تقریباً بلند با یقه ی صلیبی روی یک جفت شلوار چهارخانه و فلش دار (شاید ترکیب کاملی از مد دختر It و عضو جدید C-suite) ، بیشتر مهمانی را برای خوش آمد گویی به VIP خود سپری کرد. -شیرها در یک نقطه ، هلنا کریستنسن فوق العاده دهه 90 با ضربه ای غافلگیر کننده بر شانه پشت حدید پنهان شد و این مدل جوان را بسیار خوشحال کرد. (Taraji P. Henson همین کار را در شب انجام داد.) Halsey ، در مخزن توری قرمز و مشکی ، با رضایت ستاره باربی باریرا ، خودش در یک تاپ نارنجی رنگی که ایده برش ها را به افراط مد روز خود کشاند. الکساندر آرنو ، هنرمند خوش صدا تیفانی ، مانند لا روچ ، فوق سبک ، در اطراف اتاق دیده می شد ، اگرچه حدید یکی از مشتریان او نیست. مدل مرد جردن بارت و همسر جدیدش فرناندو کازابلانکاس یک جبهه متحد بودند و با دوستان در کنار کافه ترکیب می شدند.

هالسی و باربی فریرا

اعضای حلقه داخلی حدید ، البته ، نیز آماده بودند. مادر یولاندا حدید یکی از اولین شرکت کنندگان بود که وارد اتاق شد و مشتاقانه شیشه های نوشیدنی را به دوستان نشان داد. جیجی حدید ، که اوایل روز در نمایشگاه پرونزا شولر قدم زده بود ، با یک لباس قهوه ای ساده اما شیک ظاهر شد. دوست پسر بل حدید ، مارک کالمن نیز در دسترس بود ، هر چند مشکی پوشیده بود و به بلا اجازه می داد لحظات خود را داشته باشد. دوستداران او ، از جمله جسی جو استارک و آلانا اوهرلیه ، دور از او نبودند.

Kerwin Frost با چند خط موسیقی را از پشت عرشه اداره می کرد و همه چیز را از “Windowlicker” Aphex Twin تا Black Eyed Peas در طول شب مخلوط می کرد. در یک لحظه او تقریباً جمعیت را شگفت زده کرد و ناگهان اتاق را پر از صدای سر و صدای هشدار دهنده صنعتی کرد تا اینکه نیمی از اتاق متوجه شد: “اوه ، درست ، این یک آهنگ Sleigh Bells است.” قطعات صوتی دلپذیر تر بود که خود حدید ضبط کرده بود تا در مجموعه استقبال از مهمانان در مهمانی ترکیب شود.

برای بسیاری ، این اولین بار بود که نوشیدنی Kin Euphorics را مزه می کردند ، که در مهمانی بی پایان عرضه شد. این محصول در دو طعم (یکی کافئین دار و دیگری بدون کافئین) عرضه می شود. در مورد مزایای آرامش بخشی آن ، من احساس آرامش را بلافاصله پس از نوشیدن نسخه بدون کربن و بدون کافئین احساس کردم. با این حال ، من نمی توانم برای اثرات طولانی مدت ضمانت کنم. من آن را در حالی که منتظر اولین نوشابه ودکا بودم نوشیدم. Kin به خودی خود غیر الکلی است و به عنوان مخلوط کن به بازار عرضه نمی شود ، اما این مانع از آزمایش برخی مهمانان نشد.