در داخل چشم انداز هنرمند گریم توماس دو کلایور برای زیبایی گوچی

از آگهی رژ لب که نمای نزدیک لبخند دانیل میل نوازنده موسیقی پانک را نشان می دهد تا ظاهر باند با “اشک” ریمل مژه و ابرو ، مژه مصنوعی ، و لب ها و پلک های براق روی مدل های مختلف از جنس ، چشم انداز الساندرو میکل ، مدیر خلاق گوچی Gucci Beauty همیشه باهوش ، فراگیر و برانداز است. همانطور که توماس دی کلایور ، مشاور آرایش جهانی گوچی ، می گوید: “این در مورد بیان خود ، هویت و سیالیت است.” در هنگام ارائه فیلم آریا ، مجموعه پرفیض میشل ، هم دختران و هم دختران هنگام استفاده از رژ لب و بررسی بازتاب آنها در فشرده های طلایی پر زرق و برق ، روی باند رفتند ، ژست های ساده ای که تصورات رایج زیبایی را نادیده می گیرد و اشیاء معمولی آرایش را به لوازم جانبی مطلوب تبدیل می کند.

دی کلایور که سایه چشم مشکی را با آب مخلوط کرده و از یک برس فوق العاده برای کشیدن دور چشم مدل یاسمین کاکانه استفاده می کند ، می گوید: “من دوست دارم مردم را تشویق کنم که هنگام آرایش کمی خارج از چارچوب فکر کنند.”

کاکانه روسری خودش را می پوشد.

دی کلایور می گوید: “آرایش نباید ماسکی باشد که در پشت آن پنهان شده اید.” “این باید بیان کند که شما در درون کی هستید.”

جان بایبون گوچی Baume Lèvres را در استر رزوود بر لب و چشم می پوشد. کرست ، لباس بدن ، شلوار و گردنبند گوچی.

دی کلایور می گوید: “شخصیت های بسیار متفاوتی در گوچی وجود دارد.” “گاهی اوقات آنها بسیار طبیعی هستند و همه چیز مربوط به پوست زیبا و سالم است و گاهی اوقات آرایش بسیار شدید است.” در هر صورت ، او مطمئناً اعتقادی به رعایت خط خاصی در هنگام ایجاد ظاهر یا ایجاد لوازم آرایشی ندارد. در واقع ، کار او همه در مورد فراتر رفتن از روندها و گسترش تعریف زیبایی است. دی کلایور ، متولد استرالیا ، ساکن لندن ، که شروع به آزمایش بر روی خود و دوستانش در نوجوانی کرد ، می گوید: “ما سعی می کنیم رنگ هایی ایجاد کنیم که روی همه کار کند.” “این بخش مهمی از آنچه Gucci Beauty است – و آنچه من درباره آن هستم – این است که آرایش به همه مربوط می شود و همه ما می توانیم با آن خلاق باشیم.”

De Kluyver یک سایه آبی کم رنگ از Gucci Palette Beauté des Yeux با 12 سایه جدید که ماه آینده در دسترس بود ، روی چشم های جی تیلور قرار داد.

تیلور یک تاپ باند گوچی می پوشد.

De Kluyver از رژ لب Ultraheer Gucci Rouge à Lèvres Voile به عنوان یک داروی رژگونه برای Mary Maguet استفاده کرد. او می گوید: “ما همیشه سعی می کنیم محصولات چند منظوره ایجاد کنیم.”

برای این داستان ، دی کلایور ویژگی های مدلها را با یک پالت رنگی مودبانه و شیرین متناوب با الهام از آثار هنرمندان متیو بارنی ، ونسا بیکرافت و ربکا هورن افزایش داد. او اذعان می کند: “من وسواس همه جور مرجع را دارم.” وحشی در قلب ، با محصول بلوند سفید و ابروهای سیاه و سنگین خود. او می گوید: “من اخیراً فیلم های زیادی از استنلی کوبریک و دیوید لینچ را تماشا کرده ام ، و همچنین عاشق این کتاب عکس های آراکی دهه 80 هستم که در زمان قرنطینه پیدا کردم.” “من دوست دارم چیزها را از جاهای مختلف بیرون بیاورم تا چیزی کاملاً جدید خلق کنم.”

De Kluyver ، که روی همه چیز از مد گرفته تا فیلم ها تا کمپین های تبلیغاتی برای Gucci کار می کند ، از فوریه 2019 تا آوریل 2021 این نمای باند را برای خانه ایجاد کرد.

همه عکس های ویکتور ویرژیل / گاما رافو از طریق گتی ایماژ. Daniele Venturelli / WireImage؛ ویتوریو زونینو سلوتو / گتی ایماژ برای گوچی.

آرایش توسط توماس د کلایور برای زیبایی گوچی در هنر شریک ؛ مو توسط Kiyoko Odo برای Crazy Color در هنرمندان Bryant؛ مانیکور توسط جنی لانگ ورث در خیابان استریترز. مدلها: یاسمین کاکانه در IMG ؛ جان بایبون در ویلهلمینا لندن ؛ هلا لوند و مری مگوئت در مدیریت تیم ؛ جی تیلور در Menace Models. طراحی صحنه توسط دنی هایلند در Streeters.

تهیه شده توسط کری دانسون در Danson Productions ؛ عکس Ttam: مکس هایتر ، دان داگلاس ، ایزابلا اسپورل ؛ تکنسین روشنایی: Aj Numan؛ روتوش: Aly Studio؛ دستیار مد: هولی ویلیامسون ؛ دستیار تولید: جانی فاکنر ؛ دستیاران مو: کیوسوکه تانزاوا ، کلوئه فریدا ، آنوشکا دانیل ؛ دستیاران آرایش: لورن رینولدز ، ابی نورس ؛ دستیار مانیکور: نیکول ویلیامز ؛ دستیاران مجموعه: جوزف برک ، لوک اسپنس.