دختر گوئینت پالترو، اپل، فقط کلمه “قبطی” را به او آموخت

گوئینت پالترو وارد دوره جدید ملکه تأثیرگذار خود می شود. در عرض چند دقیقه، ذهن پشت گوپ اولین ویدیوی جعبه گشایی او را عرضه کرد و معنی اصطلاح “قاپیده” را یاد گرفت. نکته بعدی که می‌دانید، او با Fashion Nova شریک می‌شود و ویدیویی را با «بسیاری از مردم درباره روال مراقبت از پوست من می‌پرسیدند» شروع می‌کند، اگرچه ممکن است این تنها بار در تاریخ باشد که این گفته واقعاً درست است.

روز پنجشنبه، GP به استوری های اینستاگرام خود رفت تا از تحویل پوشاک Fendi x Skims خود به نمایش بگذارد. ظاهراً، پالترو تصمیم گرفت که این مناسبت زمان مناسبی برای اولین ویدیوی جعبه گشایی باشد، بنابراین شیرجه زد و جعبه سرخابی را با کمکی ناشناس باز کرد (می توان فرض کرد که این دختر نوجوان پالترو، اپل است که او را در این فرآیند راهنمایی می کند).

پالترو که همیشه یک کمال گرا است، در طول جعبه گشایی، با دخترش چک می کند تا مطمئن شود که او با این موقعیت به خوبی اداره می کند. آیا به فیلمبرداری ادامه می دهم؟ GP می پرسد، فقط زمانی که از اپل تأییدیه گرفت، ویدیو را متوقف کند.

کلیپ بعدی اپل را نشان می دهد که تکه ای از لباس شکل را برای دوربین در دست گرفته است. “اون چیه؟” پالترو با تعجب واقعی می پرسد. اپل پاسخ می‌دهد: «این به این دلیل است که می‌توانید خوب شوید و ربوده شوید»، اما این فقط منجر به سردرگمی بیشتر می‌شود. “چه چیزی ربوده شده است؟” پالترو فریاد می زند و اپل را به شدت می خنداند.

سپس حواس این جفت توسط برخی سوتین‌های کوچک خود که توسط Fendi x Skims انجام می‌شود، پیش از بازگشت به پرسش قبلی پالترو، پرت می‌شوند. این منجر به کلیپی از خود پالترو می شود که یک لباس بدن برهنه را جلویش گرفته است. پالترو در این ویدئو می نویسد: “اکنون فهمیدم که “قبض” به این معنی است که دارم آن را می کشم (؟). اپل از مادرش می‌خواهد که «دوباره ژست را انجام دهد» و GP به چیزی برخورد می‌کند که به نظر می‌رسد چهره‌ای «ربوده شده» برای دوربین است، اما بیشتر شبیه یک فولاد آبی است.

پالترو می پرسد: “آیا این مرا ربوده است؟” که اپل پاسخ می دهد: «صد عالی. خانه را می رباید.» حالا بیا، اپل، من فکر می کنم این زبان امروزی برای GP کافی است.

اینستاگرام/گوئینت پالترو@