دختر استیو جاب ، حوا ، اولین هفته خود را در هفته مد در پاریس آغاز کرد

ایو جابز به عنوان یک سوارکار حرفه ای عادت دارد که جمعیت را تحت تأثیر قرار دهد ، اما در نمایشگاه Coperni SS22 ، او اسب نداشت که از او حمایت کند. روز پنجشنبه ، دختر 23 ساله بنیانگذار اپل ، استیو جابز ، به تنهایی روی باند رفت.

ایو در زمینه مدلینگ تازه کار نیست – سال گذشته ، او در کمپین تعطیلات Glossier بازی کرد – اما نمایش کوپرنی اولین باند او بود. برای لحظه ای بزرگ ، ایو یک دامن کوتاه مشکی مشکی با یقه یقه پشتی سبز آستین کوتاه نئونی پوشید. این ظاهر با گوه های مشکی و پوشیده از پوسته ، عینک آفتابی سفید و کیف جدید اوریگامی مارک تزئین شده بود. آرنود وایلانت و سباستین مایر طراحان کوپرنی گفتند ووگ این کیف جدید با الهام از شکل منحنی نماد برنامه عکس iPhone ، مناسب شاهزاده خانم اپل بود.

ایو کوچکترین دختر استیو و لورن پاول جابز است. این مدل و فارغ التحصیل از استنفورد در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده است ، جایی که عکس هایی از سفرهای مجلل و مسابقات سوارکاری خود به اشتراک می گذارد. طبق اعلام فدراسیون سوارکاری ایالات متحده ، او یکی از پرش ترین پرش کنندگان زیر 25 سال در جهان است و اکنون هفته مد پاریس را پیاده روی کرده است. رزومه كامل

تیری چسنوت/گتی ایماژ