داخل پاپ آپ #HermèsFit در ویلیامزبورگ، بروکلین

روز چهارشنبه، 3 نوامبر، وارد یک استودیوی ورزشی با نور روشن با دیوارهای نارنجی، طاق‌نماهای هنرمندانه و قفسه‌هایی پر از کفش‌های کتانی شیک شدم. اما این هیچ کلاس باربری قدیمی نبود – این #HermèsFit بود، یک فروشگاه پاپ آپ در محله ویلیامزبورگ بروکلین که دنیای تناسب اندام را با کالاهای لوکس ترکیب می کند. اگر این ترکیب عجیب به نظر می رسد، به نوعی، خانه فرانسوی موفق شد این دو را به شیوه ای جذاب در کنار هم قرار دهد – کلاس های تمرینی را در فضای دو طبقه که شامل کالاهای هرمس است، ارائه می دهد. از 4 تا 7 نوامبر، مهمانان می‌توانند برای شرکت در جلساتی که نام‌های آن‌ها طیفی از پوچی افسانه‌ای را شامل می‌شود، ثبت‌نام کنند: «کیک بوکسینگ با دستبند» یک گزینه است، در حالی که «کار یوگا» گزینه دیگری است – اشاره به روسری‌های نمادین آنها.

پیشنهادات روز را اسکن کردم، به دنبال بهترین گزینه‌های کلاس بودم و به چیزی به نام «آینه آینه با کالاهای چرمی کوچک» و یک جلسه 30 دقیقه‌ای «ووگ با کلاه» اکتفا کردم. هیچ ایده ای نداشتم که درگیر چه چیزی هستم، و نه مطمئن بودم که چه معنایی دارد. در حالی که من به طور کلی ناهماهنگ هستم، اگر کنجکاو نباشم هیچ چیز نیستم.

من به طبقه بالا رفتم، جایی که کلاس ها برگزار می شد. همکاران هرمس با لباس‌های کاملاً نارنجی (با ماسک‌های نارنجی مناسب!) با نمایش‌هایی از رژ لب‌های هرمس و روسری‌های ابریشمی که مانند نقاشی آویزان شده بودند احاطه شده بودند. یک کیف پول چرمی خاکستری با سگک «H» طلایی این برند را به من دادند و وارد کلاس شدم، جایی که یک مربی شاد ایروبیک در حال جهش و پریدن در دایره بود و کیف پول خود را با دو دست در تمام مدت نگه داشته بود.

داخل فضای Hermès Fit در بروکلین

با حسن نیت از هرمس

حرکاتی که قسمتی از رقص-بخشی-لایت-کاردیو بودند، به هر حال ساده بودند. اما فقط پنج دقیقه بعد، من قبلاً خیس عرق شده بودم و سعی می کردم در حالی که کیف پولم را برای زندگی عزیزم در دست گرفته بودم، دستورالعمل ها را دنبال کنم. خوشبختانه، کل کلاس در دوربین عکاسی شد، بنابراین اکنون، هرمس عکس‌های زیادی از من دارد که با سایر شرکت‌کنندگان در حال ژولیدن و ژولیدن است. اگرچه مطمئنم که احمق به نظر می‌رسیدم، احساس خوبی داشتم که بدنم را بعد از یک صبح طولانی روی لپ‌تاپم دراز کنم – به‌علاوه، همکاران مطبوعاتی من که در این مراسم حضور داشتند، خوش‌خلاق و مثبت بودند، حتی یک «وو» را منتشر می‌کردند! اینجا و آنجا. در پایان کلاس، یکی از همکاران هرمس کیف پول های ما را در یک سینی نارنجی روشن جمع کرد. من با اکراه مال خود را به او پس دادم، اکنون به طور قابل توجهی از زمانی که آن را دریافت کردم، آب گیرتر شده بود.

Voguing With Hats در مرحله بعدی قرار داشت و دقیقاً همان چیزی را که از نام آن نشان می داد را شامل می شد. چهار نفر از ما کلاه‌هایی را انتخاب کردیم تا به‌عنوان لوازم جانبی برای یک سری حرکات رقص فوسی استفاده شود (من یک سطل نمدی آبی سرمه‌ای را انتخاب کردم). گفتن اینکه من در اجرای حرکات سختی داشتم، دست کم گرفته شده است – به جای اینکه شبیه یک ستاره پر زرق و برق سالن رقص به نظر برسم، شبیه یک زن 80 ساله بودم که یک دور سفت صبح شنبه تای چی را انجام می داد. مربی، مرد مهربانی به نام جاش، از من خوشش آمد (یا به او ترحم کرد؟) و در کل کلاس ارتباط چشمی برقرار کرد، انگار که در سکوت از من التماس می کرد که این کار را انجام دهم. یکی از حرکات به درستی

علیرغم کمبودهای جسمانی خودم، جلسه تمرینی ام را با احساس امیدواری، مثبت و سرشار از اندورفین ترک کردم. حتی اگر در یک جلسه ایروبیک شرکت نکنید، فضا ارزش دیدن را دارد، اگر فقط نگاهی اجمالی به طراحی داخلی شاد داشته باشید (دیوار صخره نوردی را از دست ندهید، و کیسه های پانچ در سراسر طبقه پایین آویزان شده اند، به علاوه وزنه های کتل بل که شبیه جعبه های سر اسب هستند). اگر شما انجام دادن شجاعت را برای رها کردن در کلاس جمع کنید، این یک راه غیرقابل انکار سرگرم کننده برای بلند شدن از مبل و حرکت کردن است. و بر خلاف یک استودیوی تناسب اندام استاندارد، ممکن است با یک کیف پول چرمی مجلل، فرهای دوسر بازو را انجام دهید.