داخل نوار اتاق قرمز در هتل Connaught در لندن

اتاق قرمز ، یک نوار جدید در هتل Connaught در لندن ، در واقع قرمز نیست. نام رنگارنگ آن از مجموعه هیجان انگیز آثار هنری قرمز ، قرمز مایل به قرمز و ورمیلیون توسط لوئیز بورژوا ، جنی هولزر ، Ti-a Thuy Nguyen ، Trina McKillen و هنرمند مرد تنها آن ، برایان کلارک گرفته شده است. برایان اوسالیوان ، طراح بار ، می گوید: “داشتن چنین آثار هنری برجسته ای برای فضا واقعاً لحن را تعیین می کند.” “ما از این اثر الهام گرفتیم تا فضا را شبیه اتاق نشیمن یک مجموعه دار هنری کنیم.” جلوه بصری جایی بین یک کتابخانه مخفی در است سرنخ و آپارتمان نمادین آلن دلون در ظهر ارغوانی.

با احترام از هتل Connaught.

سرپرستی آثار نمایش داده شده توسط مالک مشترک هتل هتل مایبورن ، پدی مک کیلن ، که سالها صرف جمع آوری این مجموعه خاص کرده است. مک کیلن “Scarlet Mist” ، قطعه ای مه آلود و احساسی از Nguyen را در حراج سال 2018 خرید. بالای شومینه مرمری مرکزی آویزان است “من روژ هستم” ، قطعه ای که بورژوآ تا به حال ندیده بود ، که یک یافته شگفت انگیز بود: وقتی مک کیلن چشم انداز خود را برای اتاق قرمز به جری گرووی ، دستیار طولانی مدت بورژوا ، گورووی آورد این تابلو را که برای نمایشگاه دیگری بسته بندی شده بود ، از زیرزمین بالا برد. مک کیلن آن را آنجا خریداری می کرد. دیگر قطعه بورژوایی در این مجموعه ، یک هولوگرام کوچک بدون عنوان از سری 1998 ، مانند یک درگاه به اتاق قرمز دیگر است ، با یک صندلی کوچک ، درخشان و زرشکی قابل مشاهده است. همچنین “Composition #8” ، تنها عکس در ترکیب ، توسط ترینا مک کیلن (خواهر پدی مک کیلن) و “بنغازی” ، قطعه ای از هولزر ، در نمایشگاه قرار دارد ، که در آن هنرمند از گرافیت و آبرنگ با رنگ قرمز درخشان استفاده کرده است. اسناد دولت ایالات متحده را که قبلاً سانسور شده بود ، ویرایش کند.

با احترام از هتل Connaught

پانل های شیشه ای رنگ آمیزی کلارک’s Art Nouveau-es به عنوان محل شروع برنامه های طراحی اوسالیوان عمل کرد. اوسالیوان می گوید: “ما رفتیم و با برایان در استودیوی باورنکردنی اش در غرب لندن ملاقات کردیم و ایده های احتمالی را در مورد چگونگی ظاهر شیشه و نحوه قرار گرفتن آن در دیافراگم های گچی قوسی شکل قوسی گفتگو کردیم.” “آنها واقعاً توجه شما را به خود جلب می کنند و صدای استاندارد سایر طراحی را تعیین می کنند.” رنگهای قرمز و آبی پر جنب و جوش شیشه با پالت خاموش اتاق تکمیل می شود ، مبلمان و موکت هایی با رنگ صورتی کم رنگ ، آبی کبوتر و سبز مریم گلی.

منوی اتاق قرمز به همان اندازه که با هنر و دکور طراحی شده است. شراب در نوار تمرکز دارد ، با توجه ویژه ، به درستی ، روی مجموعه قرمزهای سرسبز آنها. انبار شراب Connaught دارای بیش از 3000 برچسب مختلف و بیش از 30،000 بطری شراب ، از جمله Petrus 1994 و Montrachet Grand Cru 2016 است. مدیر Mixology Agostino Perrone همچنین یک کپسول از شش کوکتل مبتنی بر شراب با الهام از مجموعه چشمگیر بار ساخته است.

این کافه درست در زمان نمایشگاه هنری Frieze London افتتاح شد و افزودنی مهیجی به بافت اجتماعی شهر است. مجموعه هنری تحت رهبری زنان ، مطمئناً به مکانی برای دیدن و دیده شدن تبدیل می شود و این مکان را برای مشاهده و تفکر تضمین می کند.