خوردن Nunchi ، حساب کیک ژله ای ژله ای اینستاگرام ، دسترسی خود را گسترش می دهد

برای شماره سالانه “The Originals” ، ما از خلاقان – پیشگامان در زمینه های هنر ، طراحی ، مد ، کمدی ، فعالیت و موارد دیگر – خواسته ایم تا بینش خود را در مورد وفادار ماندن به خود به اشتراک بگذارند. همه مصاحبه های امسال را اینجا بخوانید.

شما با خلق کیک های جذاب و منحصر به فرد که در تبلیغات Skims و Billie نشان داده شده است ، و حتی در Super Bowl ، جایی که The Weeknd با یکی از پاستل های برجسته شما عکاسی شده است ، نام خود را بر سر زبان ها انداخته اید. ژله های رنگی قبل از تهیه کیک ، شما در زمینه مد کار می کردید – در مراسم افتتاحیه – و نام تجاری Phlemuns Nonbasics را با جیمز فلمنز ایجاد کردید. وقتی کیک درست می کنید ، زمینه مد شما چگونه نقش می بندد؟

والدین من نیز در این صنعت فعالیت می کنند ، بنابراین من در آن بزرگ شدم. پس از پایان Phlemuns Nonbasics ، این ایده را برای شام های تجربی با دوستانم داشتم. من دوستانی در صنعت غذا و برخی در زمینه مد داشتم و می خواستم آنها را در یک وعده غذایی دور هم جمع کنم تا در مورد نونچی، که یک کلمه کره ای است و ترجمه مستقیم ندارد – به این معنی است که از محیط اطراف خود آگاه هستید و از چیزهایی که گفته نشده است استفاده می کنید. سپس من فقط شروع به بازی با کیک کردم ، و بدیهی است که این کار سریع انجام شد. ساخت کیک فرایند بسیار مشابهی با طراحی مد دارد ، به این معنی که رنگ ها را در کنار هم قرار می دهد.

مفهوم nunchi چگونه در زندگی روزمره ظاهر می شود؟

این واقعاً در فرهنگ کره ای بسیار مهم است: همیشه باید مراقب محیط اطراف باشید و واقعاً حساس ، مودب و محترم باشید ، بدانید چه موقع چیزی را بگویید ، بدانید چه موقع اقدام کنید. همه اینها زیر چتر nunchi ترجمه می شود. این یک هوشیاری یا توجه بیش از حد است ، اینکه بتوانید اتاق را بخوانید.

آیا با آن ارزش ها بزرگ شده اید؟

من کردم. من در LA بزرگ شدم و حتی اگر والدین من برای نسل من بسیار آمریکایی هستند ، این ارزشها ریشه در فرهنگ ما دارند. بسیاری از دوستان واقعاً کره ای من که بیشتر در کره بزرگ شده اند ، مانند “شما خیلی کره ای هستید” هستند ، و من همیشه این را احساس می کردم.

این کار چگونه منشاء شما را به شما آموخته است؟

در اصل ، من می خواستم در ژله ترشی کنم ، زیرا غذاهای کره ای همه چیز در مورد تخمیر است و من این ایده را داشتم که واقعاً خوب است که کلم را در آب نمک ژله به حالت تعلیق درآوریم و ببینیم که به مرور چگونه تغییر می کند. بسیاری از آن بیشتر مفهومی بود – در واقع قرار نبود خوردنی باشد. اکنون من به مدت شش هفته به کره می روم و فرهنگ خود را دوباره یاد می گیرم ، نحوه درست تهیه غذا را یاد می گیرم و سپس موارد را آزمایش می کنم. رویای بلند مدت من این است که مزرعه خودم را داشته باشم-و در واقع ، به زودی فضایی را در LA باز می کنم ، جایی که می توانم Eat Nunchi را هدایت کنم تا آنچه را که در ابتدا برای انجام آن برنامه ریزی کرده بودم ، یعنی میزبانی شام و افزایش غذای من ، انجام دهم. دارای سبزیجات و میوه ها ما همچنین برخی عناصر خرده فروشی و بازار را در اختیار خواهیم داشت و من لباس و محصولات با مارک های دیگر را روانه بازار می کنم.

احساس می کنم نوعی گلدهی دیرهنگام هستم. کار کردن در بیرون از خانه و پختن کیک طول کشید تا واقعاً فکر کنم ، این را کجا می خواهم ببرم؟ قبلا همیشه به این فکر می کردم که چگونه می توانم پدر و مادرم را خوشحال کنم؟ چگونه می توانم دوستانم را خوشحال کنم؟ و من هرگز از خودم نپرسیدم چه چیزی باعث می شود من خوشحال؟ من تازه آن سفر را شروع می کنم.

شما چه کسی را اصلی می دانید؟

من واقعاً عاشق افراد مشهور نیستم و هیچکس را در مد دوست ندارم. تنها کسی که همیشه از کودکی به او نگاه می کردم اپرا بود. من هر قسمت از برنامه های او را تماشا کرده ام و می خواهم در یکی از آنها حضور داشته باشم. اپرا دیگری وجود ندارد. حتی او و استدمن الهام بخش هستند. همه به من می گویند: “اوه ، کی ازدواج می کنی؟” و من می گویم ، “من نمی دانم. اپرا و استدمن ازدواج نکرده اند. “