خواص و روش های طبخ فیله خالص خرچنگ

Crab-O-Licious.com دیگر چیست؟

چه چیز دیگری در این سایت وجود دارد؟ خوشحالم که پرسیدی! اگرچه بیش از 4000 گونه مختلف از این صدف وجود دارد، اما در اینجا اطلاعاتی در مورد انواع مختلف خرچنگی که می توان از سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام در ایالات متحده صید و خورد کرد، پیدا خواهید کرد.

برای خرید فیله خالص خرچنگ از این سایت اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر گونه می توانید روی این عکس ها کلیک کنید…

 

آلاسکا-شاه-خرچنگ

سنگ-خرچنگ-1

آلاسکا-برفی-خرچنگ

آبی-خرچنگ-1

dungeness-crab-5

سنگ قرمز-خرچنگ-4

شما می توانید دریابید که زیستگاه این سخت پوستان کجاست و فصول مورد احترام آنها برای صید آنهاست. می توانید قوانین و مقررات مربوط به خرچنگ تفریحی در منطقه خود را در اینجا بررسی کنید. و، شما می توانید یک جشنواره / خوراک در منطقه خود نیز پیدا کنید.

 

ما همچنین انواع مختلف گلدان ها/ تله ها را نمایش می دهیم و به شما کمک می کنیم بهترین آنها را برای استفاده خود بیابید و حتی ممکن است بخواهید از آنها اجتناب کنید. زمان سخت است و پول تنگ است، بنابراین وقتی صحبت از کمک به شما و ارائه حقایق در مورد تجهیزات مورد استفاده به میان می‌آید، هیچ ضربه‌ای نمی‌زنیم. سپس، می توانید بیرون بروید و خودتان را بگیرید. اگر مبتدی هستید، ما با آزمون و خطاهای خود به شما آموزش خواهیم داد…

 

 

 

دستور غذاها … دوره اصلی

دستور العمل های پاهای خرچنگ

دستور پخت غذای اصلی این سایت است. برای بسیاری از دستور العمل های ما، می توانید تقریباً از هر نوع گوشت خرچنگ استفاده کنید: سیاه چال، شاه پوسته پوسته شده یا برف، یا حتی گوشت سخت پوستان آبی، اگر در قسمت جنوبی و شرقی ایالت ها هستید. خانواده ما در “کشور دانجنس” هستند، بنابراین ما آنها را به طور طبیعی بر انواع دیگر ترجیح می دهیم، اما ما فراتر از آزمایش بسیاری از این دستور العمل ها با انواع دیگر این سخت پوستان که در دسترس ما هستند نیستیم.

 

با این گفته، ما دستور العمل های عالی زیادی برای شما داریم که می توانید بدون توجه به طعمی که ترجیح می دهید، در دسته های مختلف آشپزی امتحان کنید. و، البته، ما همیشه موارد جدید را اضافه می کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا یک دستور غذای خاص را پیدا کنید تا به عنوان نقطه کانونی یک غذاخوری خاص در خانه شما خدمت کند. بسیاری از این دستور العمل ها از سرآشپزهای برتر در ایالات متحده است که خلاقیت های خود را در کتاب ها قرار داده اند. ما بسیاری از آنها را دریافت کردیم و آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و مکانی را در اختیار شما قرار می دهیم که بتوانید دستور العمل های خرچنگ مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

بهترین-دستور-کیک-خرچنگ-1

ما همچنین معتقدیم که بهترین دستور العمل های کیک خرچنگ را در جهان داریم! (آنها واقعاً خوب به نظر می رسند، اینطور نیست؟)

 

ما مطمئناً «کلاسیک‌ها» و محبوب‌ترین‌ها را از ساحل به ساحل در ایالات متحده داریم. همچنین بسیاری از سوپ‌های خوشمزه و دستور العمل‌های چاودار داریم که شما را در ماه‌های زمستان گرم می‌کنند، و پیش‌غذا، دیپ، سالاد و موارد دیگر. که پالت شما را خوشحال می کند و جوانه های چشایی شما را خوشحال می کند. ما پست می کنیم، آنچه احساس می کنیم، بهترین دستور العمل های گوشت خرچنگ است، همه با هم، همینجا.

 

برای خبرنامه Ezine ما ثبت نام کنید

تا زمانی که اینجا هستید برای خبرنامه ما نیز ثبت نام کنید. هیچ هزینه ای برای شما ندارد، اما وقت آن است که آن را بخوانید. در داخل آن ما پاسخ خواهیم داد