خرید جدیدترین سیستم ردیابی و Gps ماشین

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید. همچنین اگر به دنبال خرید جدیدترین ردیاب خودرو هستید و میخواهید اینترنتی خرید نمایید، حتماً به فروشگاه آنلاین ایسام سری بزنید و با نمونههای جدید موجود در این فروشگاه اینترنتی آشنا شوید. در واقع همگی افراد به دنبال راه حلی مطمئن و مناسب هستند تا بتوانند در برابر سارقین، ماشین و موتورسیکلت خود را ایمن کنند.

این نرم افزار برای گوشی های اندروید با هر برندی مناسب است و کارایی دارد. برای اینکه دستگاه ردیابی وسیله نقلیه بتواند مکان یک خودرو را روی نقشه تعیین کند ، دستگاه برای محاسبه موقعیت خود باید حداقل از 4 ماهواره GPS در مدار سرویس مناسب دریافت نماید . اما جالب است بدانید که گاهی به کارگیری و نصب نابجای همین دستگاه های جی پی اس می تواند منجر به ترغیب سارقان برای ربودن خودرو باشد. در کنار اهداف ذکر شده باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو ممکن است جهت رسیدن به اهداف نامتعارف خود بر روی خودروی شما دستگاه ردیاب نصب کرده و از موقعیت و مسیر رفت و آمد شما مطلع شوند.

شما می توانید با نصب جی پی اس خودرو از وضعیت فعلی و حتی گذشته ی خودرو خود اطلاع داشته باشید و خودروتان را از راه دور ردیابی کنید. حتما بعد از نصب و فیکس کردن دستگاه وضعیت آنتن دهی آن را چک کنید تا درصورت نیاز آن را جابجا کنید. سیستم gps در سال 1973 به وسیله وزارت دفاع آمریکا جهت کاربردهای نظامی فعال شده است و بعد از آن آمریکا تصمیم گرفت که این تکنولوژی را در اختیار عموم مردم عادی قرار دهد که از آن برای استفاده های مختلف تجاری، امنیتی، ردیابی و قیمت gps خودرو ارزان

به راحتی برای از کار انداختن آن اقدام می کنند. هر چه تعداد ماهواره هایی که دستگاه gps به آن وصل میشود بیشتر باشد موقعیت یابی سریعتر و دقیق تر میشود. که در ادامه بیشتر به آنها میپردازیم. اما در یک توضیح کلی، می توان گفت که ردیاب ها به چند گروه کلی تقسیم می شوند که در ادامه مقاله به شرح و چگونگی کار با آنها خواهیم پرداخت.