خاطرات از هالیوود می ریزد

خاطرات مایکل کی ویلیامز ، که در سن 54 سالگی در آخر هفته روز کارگر درگذشت ، در حال شنیدن است. خانواده بازیگر و فعال این خبر را در 6 سپتامبر به اشتراک گذاشتند ، پس از اینکه او را در آپارتمان خود در بروکلین به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت.

اکثر مردم ویلیامز را از عملکرد جذاب او به عنوان عمر لیتل می شناسند ، شخصیتی که او روی آن بازی کرد سیم از سال 2002 تا 2008. عمر ، شخصیتی شبیه به رابین هود ، به دلیل حمل یک تفنگ ساچمه ای و سرقت از فروشندگان مواد مخدر در بالتیمور بدنام بود ، اما این نمایش همچنین به دلیل به تصویر کشیدن یک شخصیت کاملاً پیچیده و پیچیده کوییر نیز اعلام شد. ویلیامز با عمر بسیار نزدیک شد و در جریان اجرای برنامه هنگامی که او از صفحه نمایش خارج بود به این نام معروف شد. او به بازیگری ادامه داد Boardwalk Empire به عنوان سفید گچی او همچنین برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه امی شد بیسی به عنوان همسر نوازنده برجسته جک گی ، و در شب از در کنار ریز احمد او همچنین در اوایل امسال نامزدی امی را برای بازی در این فیلم دریافت کرد کشور لاوکرفت، بسیاری برآورد می کنند که ممکن است او برنده شود.

این بازیگر که اهل بروکلین است ، اخیراً اجرای موسیقی احترام به خواننده رپ DMX در مراسم BET Awards تابستان امسال. در آن زمان ، بسیاری اشاره کرد اگر قرار بود ویلیامز بهترین بازیگری باشد که DMX را در یک فیلم زندگی نامه به تصویر کشید.

شبکه HBO با انتشار خبر مرگ این بازیگر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت: “ما بسیار خرسند هستیم که از مرگ مایکل کنت ویلیامز ، یکی از اعضای خانواده HBO برای بیش از 20 سال مطلع شدیم.” “در حالی که جهان از استعدادهای عظیم او به عنوان یک هنرمند آگاه است ، ما مایکل را به عنوان یک دوست عزیز می شناختیم که مورد علاقه همه کسانی بود که امتیاز همکاری با او را داشتند. ما عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده وی برای این فقدان بی اندازه ارسال می کنیم. “

ادریس البا ، که با ویلیامز بازی کرد سیم، به نظر می رسید که از خبر درگذشت او در حال از دست دادن کلمات است و به سادگی یک میدان سیاه در اینستاگرام با عنوان اولیه همکارش برای ادای احترام به اشتراک گذاشت. اما بیشتر ادای احترام به بازیگر فقید آنهایی بود که شادی او را به ویژه در هنگام رقص جذب کرد. قبل از اینکه ویلیامز بازیگر شود ، او طراح رقص و رقصنده پشتیبان کیم سیمز ، مدونا و جورج مایکل بود. موزیک ویدئوی “100٪ Pure Love” ساخته کریستال واترز توسط ویلیامز ، که در این ویدئو نیز ظاهر شده است ، رقصیده است.

ویلیامز علاوه بر اجرای روی صحنه و روی صفحه ، سفیر ACLU شد تا به حبس دسته جمعی پایان دهد.

همچنان از طرف موسیقیدانان ، بازیگران ، سیاستمداران و طرفداران ویلیامز در رسانه های اجتماعی تسلیت می گویند.