حضور کلودیا شیفر در اولین نمایش فیلم ترسناک کریسمس، “شب خاموش”

کلودیا شیفر دوشنبه شب بیرون آمد و برای اولین بار پس از دو سال روی فرش قرمز رفت. این مدل آلمانی برای اولین نمایش فیلم ترسناک با مضمون کریسمس مورد توجه قرار گرفت. شب آرام.

شیفر برای این مراسم یک لباس گلدار از مجموعه FW21 ریچارد کویین انتخاب کرد که ثابت کرده است به طور مداوم در بین افراد مشهور محبوب است. این ظاهر در ابتدا با یک کت و شلوار مورف، پاپیون بزرگتر از حد معمول در پشت و چکمه هایی با طرح گل یکسان نشان داده شد، اما شیفر یک پاپیون کوچکتر روی سینه و یک جفت چکمه سیاه و سفید جیمی چو را برای تکمیل آن انتخاب کرد. به شیوه ای ظریف تر نگاه کنید

حضور شیفر در اولین نمایش کمی غیرمنتظره بود زیرا او بیش از دو سال است که از ماه می 2019 برای اولین بار روی فرش قرمز نرفته است. راکتمن، که او تهیه کننده آن بود و همسرش متیو وان کارگردانی کرد. مناسب است که او در آن زمان بود شب آرام اولین نمایش از آنجایی که او و همسرش نیز به تولید فیلم آینده کمک کردند.

شب آرام کیرا نایتلی، لیلی رز دپ و متیو گود در این فیلم بازی می‌کند و داستان گروهی از دوستان و خانواده را روایت می‌کند که تعطیلات را جشن می‌گیرند و منتظر پایان دنیا هستند. این فیلم از سوم دسامبر در سینماها اکران می شود.

با حسن نیت از ریچارد کوین