جیک جیلنهال به این درام تیلور سویفت توجهی ندارد

جیک جیلنهال احتمالا این مقاله را نمی خواند. در واقع، او احتمالاً اخیراً اصلاً چیز زیادی در مورد خودش در اینترنت نمی‌خواند – حداقل طبق یک E! منبع جدید. نام این بازیگر از روز جمعه بر سر زبان ها افتاده است، به دلیل این احتمال که رابطه سه ماهه او یازده سال پیش ممکن است الهام بخش برخی از آهنگ های تیلور سوئیفت باشد یا نباشد. علاوه بر این، مردم درگیر سرنوشت شال خاصی هستند که ممکن است زمانی در اختیار او بوده باشد یا نبوده و کامنت های تنها اکانت اینستاگرام او که گهگاه به روز می شود، البته با ایموجی های روسری پر شده است. صفحه شش، به طور غیرقابل توضیحی، حتی گربه دوستش را به داخل درام می کشاند.

یک منبع ادعایی به E! می گوید: «جیک هیچ علاقه ای به هیچ یک از آن ندارد. “او شایعات نمی خواند یا به آن توجه نمی کند.”

او زندگی خود را می گذراند و روی خودش تمرکز کرده است. او همه سر و صداها را نادیده می گیرد.»

به تعبیر دیگری از آلبوم جدایی اخیر: برای او خوب است. که شاد و سالم به نظر می رسد.

برای یادآوری، جیلنهال و سوئیفت با هم، معمولاً در بروکلین، برای چند ماه در سال 2010 قبل از اینکه رابطه گزارش شده بی سر و صدا از بین رفت، دیده شدند. آنها هرگز در انظار عمومی ظاهر نشدند یا تایید نکردند که یکدیگر را می بینند. این حتی پرمخاطب ترین رابطه اوایل دهه بیست سوئیفت هم نبود. اما طرفداران در سال 2012 زمانی که سوئیفت آلبوم خود را منتشر کرد، مجدداً به این عشق علاقه نشان دادند قرمزو بسیاری گمان می‌کردند که آهنگ‌های خاصی درباره جیک هستند. این علاقه تجدید شده است، شاید قوی تر از همیشه، زیرا سوئیفت نسخه ضبط شده ای را منتشر کرد. قرمز، و نسخه 10 دقیقه ای جدید آهنگ “همه خیلی خوب” را که اعتقاد بر این است که مخوف ترین آهنگ در مورد این رابطه باشد را به عنوان قطعه اصلی بسته تبلیغ کرد. این فیلم با یک فیلم کوتاه به کارگردانی سوئیفت همراه شده است.

ما درک می کنیم که یک کنجکاوی طبیعی در شرایط زندگی واقعی وجود دارد که الهام بخش کار یک ترانه سرا یا هر هنرمندی در این زمینه است. اما به نقطه ای می رسد که این علاقه می تواند خود کار را تحت الشعاع قرار دهد.

علاوه بر این، ما دقیقاً مطمئن نیستیم که هواداران از شکار جیلنهال چه انتظاری دارند.

دلایل سوئیفت برای انتشار مجدد قرمز در مورد برافروختن شایعات قدیمی نیستند. این در واقع به این نیست که بخواهد روسری او را برگرداند، بلکه در مورد تمایل به مالکیت کامل موسیقی او است. به علاوه هر دو نیمه این زوج ادعایی در سال 2010 مدتهاست که به زندگی خود ادامه داده اند. طبق گزارش‌ها، سوئیفت هنوز از دوست جو آلوین راضی است. و جیلنهال اخیراً با دوست دختر دیرینه ژان کادیو در معرض دید عموم قرار گرفت.