جیمی لی کرتیس از مادرش “روانی” در فرش قرمز قدردانی کرد

شما فقط یک بار زندگی می کنید و در حالی که جیمی لی کرتیس از هالووین می کشد بازیگران فیلم ترسناک جدید تصمیم گرفتند فرش قرمز را به مهمانی صحنه و لباس تبدیل کنند. به هر حال ، هالووین مجازی سال گذشته به طور کامل در Instagrams celeb برگزار شد ، بنابراین تیم از این فرصت استفاده کرد تا لباس بپوشد – با این که کرتیس به معروف ترین نقش مادرش ادای احترام کرد.

برای کسانی که بی خبر هستند ، کورتیس دختر بازیگر جنت لی است. در حالی که لی حرفه ای طولانی داشت ، در آثار کلاسیک ظاهر شد نامزد منچوری و خداحافظ پرنده، بازی او در نقش ماریون کرین – به ویژه صحنه دوش – در آلفرد هیچکاک روانی یکی از نمادین ترین لحظات تاریخ فیلم است. کورتیس لباس مادر بعدی خود را پوشید ، لباس شیفت به یاد ماندنی و کندوی بلوند زنبور عادی پوشید و با پرده حمام آغشته به خون لوازم جانبی داشت. فقط مناسب است

با این حال ، کورتیس با لباس خود یک طرح توطئه ایجاد کرد. او گفت: “من به مادر زیبا و مرحومم ، جانت لی ، احترام می گذارم.” سرگرمی امشببه “اما این کمی فراتر از این است. من در واقع در نقش اسکارلت جوهانسون در نقش جانت لی در فیلم حضور دارم هیچکاکبه بنابراین این متا است زیرا ما هرگز نمی دانستیم لباس جانت لی چه رنگی است زیرا یک فیلم سیاه و سفید بود. ”

عکس: جان کوپالوف/WireImage.

کایل ریچاردز ، که ممکن است نسل های جوان او را به عنوان کسی که به طور چشمگیری از رستوران هلندی در جریان درگیری در رستوران فرار کرده است ، بشناسند زنان خانه دار واقعی بورلی هیلز، همچنین نقش خود را به عنوان لیندسی والاس در فیلم جدید بازی می کند. ریچاردز به عنوان سردار سیرک لباس زنانه در می آورد و دخترانش در حالی که هم بازیگران فعلی RHOBH او را روی فرش همراهی می کردند ، لباس می پوشید. لیزا رینا از لباسهای #BunnyGate سکسی استفاده می کرد ، دوریت کمسلی در حالی که در کنار مادر پاریس ، کتی هیلتون ، که لباس دندانپزشکی پوشیده بود ایستاده بود ، لباس پاریس هیلتون را پوشید (پلاک نامش نوشته بود: “دکتر هنکی دوری”). تدی ملنکمپ لباس می پوشید زنا: شاهزاده جنگجو-وضعیت نوع

عکس: جان کوپالوف/WireImage.

نیک کاستل و جیمز جود کورتنی که بازی می کنند هالووین بوگمن اصلی The Shape و مایکل مایرز به ترتیب شخصیت های خود را روی فرش قرمز پوشیدند. وقتی نقش شما به اندازه کافی ترسناک است ، نیازی به لباس پوشیدن مانند هر چیز دیگری نیست.

عکس: خشم غنی/FilmMagic.

به نظر می رسد آنتونی مایکل هال یادداشت لباس را از دست داده است ، یا ما مرجع را از دست داده ایم. جودی گریر لباس آنی هال را پوشیده بود و کارگردان دیوید گوردون گرین شاید لباس مورد علاقه ما را پوشیده بود: لوید متصدی بار از کوبریک درخشش ، که است به راحتی از خطرناک ترین شخصیت های جانبی در کل ژانر وحشت.

عکس: امی سوسمن/گتی ایماژ.