جیسو بلک پینک به عنوان سفیر جهانی برند در نمایشگاه Dior SS22 شرکت می کند

در طول یک سال گذشته ، ستاره های کی پاپ به آرامی وارد صحنه مد جهانی شدند و به برخی از موزهای محبوب مارک های اصلی تبدیل شدند. و در حال حاضر ، در حالی که برای نمایش های بهار/تابستان 2022 به پاریس می رویم ، همه نگاه ها به دختران بلک پینک است ، که به عنوان چهار خانه بزرگ فرانسوی جایگاه اصلی خود را در مرکز و مرکز اصلی خود خواهند گرفت ، هر کدام رابطه فردی خود با اعضا را دارند. ، مجموعه های خود را به نمایش بگذارند.

نفر اول جیسو است که روز سه شنبه در نمایشگاه دیور با لباس مینی دوزی سیاه و سفید از مجموعه Dior Resort 2022 و یک کیف کوچک برهنه لیدی دیور حضور یافت. اگرچه جیسو از سال 2019 با دیور کار می کند ، اما این اولین بار است که وی در نتیجه همه گیری همه گیر به صورت حضوری در یک نمایش شرکت می کند (اگرچه او در ژوئن عملاً در Dior Cruise شرکت کرد). با شروع به عنوان سفیر محلی Dior Beauty ، جیسو به سرعت رتبه ها را بالا برد و به نام Dior Muse شناخته شد. تابستان گذشته ، این خواننده در کمپینی برای کیف بابی مارک بازی کرد و در مارس 2021 ، به عنوان سفیر رسمی معرفی شد. “جیسو با جسارت منحصر به فرد خود تجسم مدرنیته خانه و خلاقیت پرشور ماریا گراتسیا را در خود دارد. [Chiuri]، که از مجموعه خوانندگان کره ای برای مجموعه پاییز/زمستان 2021 الهام گرفته است ، “دیور در بیانیه ای در مورد این قرار گفت.

این احتمالاً آخرین مورد مشاهده Blackpink نیست که در طول PFW رخ داده است. رز برای شهر سنت لوران در شهر حضور دارد و یکی از سفیران جهانی آنها است. جنی ، معروف به “شانل انسانی” ، احتمالاً در نمایشگاه Chanel شرکت می کند ، زیرا اوایل این هفته در کمپینی برای مجموعه جدید Coco Neige خود بازی کرده بود. و لیزا ، سفیر جهانی سلین ، انتظار می رود در نمایشگاه آنها ظاهر شود. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که ملاقات Blackpink در حالی که همه آنها در شهر هستند انجام شود.

برتراند ریندوف پتروف/گتی ایماژ