جیجی حدید دو تن متفاوت در تن ظاهری می پوشد

این بافتنی های تابستانی را در انبار بگذارید و به جای آن یقه اسلیو و ژاکت های خود را باز کنید. پاییز رسماً در راه است و وقت آن رسیده است که در برابر کاهش دمای هوا لایه لایه شویم. آیا نیاز به یک نگاه اجمالی از الهام دارید تا پس از یک تابستان داغ و طولانی از ست دامن و شورت دوچرخه سواری ، حالت مد پاییزی به شما دست دهد؟ خوب ، البته جیجی حدید ، شما را پوشش داده است. او دیروز با دو ظاهر کامل ظاهر شد تا به شما نگاهی بیندازد که از لباس دختر این فصل در این فصل چه انتظاری دارید.

روز سه شنبه ، این مدل در حال خروج از هتلی در پاریس مشاهده شد ، جایی که او در حال حاضر در هفته مد پاریس در آن مستقر است. حدید با ارائه چیزی که فقط می توان آن را Kermit-reality توصیف کرد ، به تنهایی پنتون را در تجارت نگه می دارد و شلوارهایی با طعم زیتون را با یقه یقه پشتی زیپ دار با لحنی کمی تیره تر و شبیه مریم گلی جفت می کند. او روی لایه اول با یک بلیزر سبز دریا و یک جفت چکمه سبز تیره قرار گرفت و فانتزی سبز را کامل کرد. با این وجود ، حدید تصمیم گرفت داستان رنگی را از بین ببرد و کیف شانه ای با یوزپلنگ در زیر بغل خود قرار داده بود.

مارک پیاسکی/GC Images/گتی ایماژ

اما لباس پوشیدن تن به همین جا ختم نشد. حدید دوباره ضربه زد ، این بار رنگ خنثی تر در برنزه را انتخاب کرد. همچنین در روز سه شنبه ، این مدل شلوار ابریشمی پهن و یک ژاکت زیپ دار را در رنگ روشن تر انتخاب کرد. او از پالت رنگی با چکمه های سفید استفاده کرد ، اما وقتی یک بلیزر چرمی مشکی را روی آن گذاشت ، ظاهر آن را خراب کرد.

MEGA/GC Images/گتی ایماژ

و با این دو نگاه ، حدید به طور رسمی از پاییز استقبال کرد. همه چیز را در یک رنگ که می توانید انتخاب کنید ، وقت آن است که (به نوعی) تک رنگ شوید.