جیجی حدید برای یک شب در نیویورک، لوکس آرام را در آغوش می‌گیرد

جیجی حدید هم مثل بقیه اینترنت باید تماشا کند جانشینی. زیرا وقتی این مدل چهارشنبه شب در شهر نیویورک بیرون آمد، مانند خواهر کوچکتر نائومی پیرس لباس پوشیده بود، کاملاً لوکس آرام را در آغوش می کشید، با چند جزئیات اضافی که کمی لبه جیجی را اضافه می کرد.

این مدل در حالی که برای جشن گرفتن برند خود، مهمان در رزیدنس، همراه با دوستان آنتونی پوروفسکی و تان فرانس در کازا کروز در Upper East Side خارج می‌شد، عکس گرفته شد. حدید برای بیرون رفتن، تونال را انتخاب کرد و با رنگ‌های خاموش که بهار و گرمای هوا را جشن می‌گرفت، لباس پوشید. یک مخزن یک شانه ترمه سبز کم رنگ از Guest in Residence در یک شلوار سفید مایل به زرد قرار گرفته بود که مدل سپس با یک کت شلوار کرم و سایز بزرگ پوشانده شد. یک ژاکت سبز کم رنگ (همچنین از آن، Guest in Residence) روی شانه های او گذاشته شده بود و اکسسوری های چرمی مشکی به شکل کمربند و بروگ های درشت ظاهر را تکمیل کردند. حدید سپس با کمک گردنبندهای چند لایه، از جمله یک آویز از Marie Lichtenberg و یک گردنبند الماس از Jacquie Aiche، کمی زرق و برق اضافه کرد. البته هیچ ظاهر لوکس و آرامی بدون قطعه ای از لورو پیانا که حدید همراه با کیف کرم خود ارائه کرده است کامل نمی شود.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

این سفر پس از آن صورت می گیرد که حدید از همکاری اخیر خود با کوکا کولا خبر داد که این مدل در مصاحبه هایی که در مورد عادات غذایی خود صحبت می کرد، تبلیغ می کرد. «از زمانی که مادر شدم، متوجه شدم که به طور کامل هر چیزی را که از خای باقی مانده می‌خورم. پنکیک، ناگت مرغ،” او گفت InStyle. “من فکر می کنم که زندگی همه چیز به تعادل است و گاهی اوقات واقعا هوس یک سالاد می کنم، اما گاهی اوقات دلمه دنده و کوکاکولا می خواهد.” این مدل همچنین فاش کرد که کدام یک از دوستانش بهترین آشپز است، و شاید پوروفسکی از شنیدن این که صدای فریاد را دریافت نکرده است، چندان خوشحال نباشد. حدید گفت: «تیلور سوئیفت یک آشپز استثنایی است. او همچنین یک سس بولونی بسیار خوب و یک فلفل قرمز واقعاً خوب درست می کند که من عاشق آن هستم. امیدواریم که او هیچ کدام از آن غذاها را در آن لباس کاملاً خامه ای نمی خورد، زیرا یک تلنگر سرکش از ظرف، و ظاهر لوکس آرام او دیگر وجود نخواهد داشت.

از جیجی خرید کنید جانشینی– نگاه الهام گرفته: