جو و لاو فرزند جدید خود را هنری نامگذاری کرده اند

جو گلدبرگ و صداپیشه اش برای فصل سوم بازگشتند شمابه بر اساس تیزری که امروز منتشر شد ، مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز روانی که بینندگان را با موضوعات تعلیق آمیز و وحشتناک خود (و درام اپرا صابون در طول روز) جذب کرد تاریخ بازگشت رسمی دارد. قسمت دوم این نمایش با بازی پن بادگلی و ویکتوریا پدریتی در پانزدهم اکتبر در Netflix منتشر می شود – و از همان جایی شروع می شود که فصل دوم Badgley را در نقش جو و پدرتی بازی می کند که نقش همسرش لاو را بازی می کند.

در قسمت های بعدی ، جو و لا ازدواج کرده و فرزند خود را در خانه جدید خود در شمال کالیفرنیا بزرگ می کنند. جو هنوز در تلاش است تا اشتباهات گذشته خود را با وفادار ماندن و صلح آمیز با عشق و نوزاد جدید جبران کند ، اما او از غیرقابل پیش بینی بودن مرگبار بودن محتاط است. آیا او و لاو از طریق اتحاد ناپایدار خود به سرانجام می رسند ، یا جو در حال فرار از ازدواج است؟

در کلیپ ، یک جفت دست بی بدن در حال تهیه کیک است ، در حالی که صدای غیرقابل انکار جو در روایت بلند می شود: “یک پسر آن چیزی نیست که ما انتظار داشتیم ، و اگر بگویم فکر یک مینی من کاملاً هیجان انگیز است ، دروغ می گویم. و نه بدون چالش ، “او می گوید. “بیایید فقط بگوییم امیدوارم همانطور که من می گویم عمل کنید و نه مانند من.” در همین حال ، تصاویری از چاقوها و خون روی صفحه نمایش می نشیند و نشان می دهد که جو با مهاجرت به لس آنجلس ، سپس محله مادره لیندا و تشکیل خانواده ، به آنچه می خواست دست پیدا نکرده است.

او “خوش آمدید عزیزم هنری” با آیسینگ قرمز بالای کیک می نویسد و نام کودک را در انتهای تیزر فاش می کند. او می گوید: “انتخاب نام شما اولین تصمیم در طول زندگی است که من برای بهترین زندگی ممکن به شما می دهم.” “برای محافظت از شما ، برای شکل دادن به کسی که خواهید شد. قرار است کی باشی ، هنری؟ “

تفسیر او به راحتی می تواند به a اشاره کند شما بازی هنری نوجوان یا بزرگسال در حال کار است. چنین عرفانی مطمئناً جایی برای چنین حق رای دادن در آینده باز می گذارد. اگر خط داستانی هنری به همان اندازه توجه و چشم ها را به خود جلب می کند شما فصل اول و دوم انجام شد ، Netflix عاقلانه است که آن را ادامه دهد.