جورج و امل کلونی برای اولین بار از سال 2019 روی فرش قرمز راه می روند

این شب یکشنبه شب برای کلونی ها بود ، زیرا این زوج برای نمایش فیلم جدیدترین فیلم جورج حضور یافتند. نوار مناقصه. این جفت هماهنگ به دنبال رویداد هستند ، هر دو با رنگ بندی ساده تری انجام می شوند. امل یک لباس مشکی و نقره ای با برش های میانی و یک سجاف باریک و بلند بالا پوشیده بود. در همین حال ، جورج کت و شلوار مشکی را انتخاب کرد و کراوات را کنار گذاشت. این اولین حضور این دو در فرش قرمز از سال 2019 است. این بدان معناست که این شب بدون دوقلوهای چهار ساله آنها ، الکساندر و الا ، یک شب بیرون بود.

جورج گفت سرگرمی امشب از آنجایی که فرزندانش بسیار کوچک هستند ، او احساس نمی کند که “در جهان چیز زیادی از دست داده اند” ، در طول همه گیری. “او مجبور شد در خانه مثلثات را به آنها آموزش ندهم.” او آمال سپس گفت: جورج در چند ماه گذشته به بچه ها شوخی آموزش داده است.

نوار مناقصهبه کارگردانی جورج ، بن افلک ، لیلی راب و کریستوفر لوید بازی می کنند. بر اساس کتابی با همین نام ، این فیلم داستان پسری را روایت می کند که برای جستجوی جانشین پدرش به یک بار می رود که پس از تولد ناپدید شد.

در حالی که در این مراسم ، دوستان قدیمی افلک و جورج با هم تفریح ​​می کردند و با دانیل رانیری ، بازیگر نسخه جوانتر شخصیت اصلی فیلم ، درگیر شدند. در یک مرحله ، افلک حتی رانیری را کاملاً وارونه کرد در حالی که جورج نگاه می کرد.

استیو گرانیتز/WireImage/گتی ایماژ

استیو گرانیتز/WireImage/گتی ایماژ

استیو گرانیتز/WireImage/گتی ایماژ

کوین وینتر/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ