جنیفر لوپز و بن افلک اولین حضورشان در فرش قرمز از سال 2003 آغاز شد

جنیفر لوپز و بن افلک پس از گشت و گذار در بازوهای ونیز در چند روز گذشته ، دعاهای طرفداران بنیفر را که در سراسر دنیا به نوستالژی رانده شده بودند ، پاسخ می دهند. این زوج بازگرداننده بار دیگر رسمی فرش قرمز می شوند و در اولین نمایش فیلم آینده افلک شرکت می کنند ، آخرین دوئل ، با یکدیگر در جشنواره بین المللی فیلم ونیز

این زن و شوهر جمعه شب ظاهر شدند ، افلک با لباس مجلسی مشکی ساده و لوپز با یک لباس سفید و متناسب از مد جورج هوبیکا پاییز 2021. این ترکیب شبیه به یک زوج متاهل است (آیا آنها می توانند به چیزی اشاره کنند؟) ، اما خط گردن پوشیده از جواهرات و شکاف بالای لباس لوپز ، کمتر عروسی است و بیشتر “Ain’t Your Mama” نیست.

این اولین باری است که افلک و لوپز از زمان نمایش کمدی بدنام بمب گذاری شده خود با هم روی فرش قرمز قدم می زنند ، گیگیلی در جولای 2003به تنها چند ماه بعد بود که این جفت برای اولین بار رسماً اعلام کرد که ترک می کند.

این زوج همچنین هیچ تلاشی برای پنهان کردن این که چیزی غیر از رابطه عاشقانه ندارند ، نکردند ، حتی در میان چشمک زدن دوربین های عکاس فرش قرمز یک بوسه را به اشتراک گذاشتند.

عکس توسط استفانیا د الساندرو/گتی ایماژ

این بار اما لوپز فقط برای حمایت اخلاقی آنجاست. که در آخرین دوئل، افلک در کنار دوست قدیمی خود ، مت دیمون ، و همچنین جودی کامر و آدام درایور بازی می کند. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات داستان آخرین محاکمه ثبت شده توسط مبارزات در تاریخ فرانسه را روایت می کند. در فیلم ، افلک نقش فرمانروای فئودالی کنت پیر آلنسون را بازی می کند.

عکس توسط ویتوریو زونینو سلوتو/گتی ایماژ

افلک و لوپز در گیگیلی اولین نمایش در سال 2003

فرانک تراپر/کوربیس از طریق گتی ایماژ