جشنواره بین المللی فیلم ونیز 2021: ورودهای فهرست A را ببینید

اشتباه نکنید ، با پایان یافتن جشنواره کن و جشن های بیشتری از سینما در ایالت Stateide در اواخر پاییز امسال ، فصل جشنواره فیلم در نوسان است. اما اگر چیزی که جشنواره بین المللی فیلم ونیز را از بقیه متمایز می کند ، نحوه حمل و نقل شرکت کنندگان برای حضور در این رویداد است – تاکسی آبی. سلبریتی هایی که از قایق های سایز متوسط ​​در حالی که در شهر ایتالیا پهلو می گیرند حرکت می کنند ، تبدیل به تصاویری جذاب و نمادین مربوط به ونیز شده اند. و قبل از این که روی فرش قرمز پر رنگ شوند ، اکثر سلبریتی هایی که در جشنواره فیلم ظاهر می شوند تمایل دارند ظاهری معمولی تر از خود نشان دهند. به عنوان مثال ، لباسهای آفتابی ، کفشهای کتانی و شلوار جین که توسط افرادی مانند Chloé Zhao و Carla Bruni پوشیده می شوند ، یک گروه ورود بسیار راحت تر را ایجاد می کنند. البته هنوز کسانی هستند که ورود تاکسی آبی را به عنوان اولین لحظه خود (از میان بسیاری) برای اظهارنظر انتخاب می کنند – مانند باربارا پالوین و عضو هیئت داوران سارا گادون. بقیه افراد مشهور مورد علاقه خود را که به 78 مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز رسیده اند ، اینجا ببینید.

ژاکوپو راول/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

جسیکا چستین در روز دوم جشنواره با لباس آبی یخی Elie Saab می آید.

کارلا برونی با ماسک در دست به 78 مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 31 اوت 2021 می رسد.

کلویی ژائو کارگردان برنده اسکار و عضو هیئت داوران جشنواره فیلم ونیز در 31 آگوست 2021 از تاکسی آبی در ونیز به سمت جمعیت حرکت می کند.

مگی جیلنهال که اولین کارگردانی خود را برای اولین بار به نمایش می گذارد دختر گمشده در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز ، و همسرش پیتر سارسگارد با هم وارد ونیز می شوند.

نیکولتا براشی و روبرتو بنینی با شادی در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 حضور می یابند.

اسرائیل الجلده ، میلنا اسمیت ، پدرو آلمودوار ، پنه لوپه کروز و آیتانا سانچز گیخون با هم از پیاده روی تاکسی در 78 مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 استفاده کردند.

ایزابل هوپرت در هفتم و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 در ونیز ایتالیا حضور می یابد.

مت دیلون و روبرتا ماسترومیشل با هم در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 ظاهر می شوند.

فیلمساز پائولو سورنتینو با تاکسی آبی در جشنواره فیلم ونیز در 31 اوت 2021 وارد می شود.

بونگ جون هو ، کارگردان و رئیس هیئت داوران هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز ، در 1 سپتامبر 2021 با کت و شلوار مشکی و یک لوازم جانبی ضروری-یک فن-با تاکسی آبی وارد می شود.

سینتیا اریوو همراه اعضای هیئت داوران خود در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 حضور می یابد.

سارا گادون ، عضو هیئت داوران ، در اول سپتامبر 2021 به 78 مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز می آید.

بندتا ستاره و عضو هیئت داوران ویرجینی افیرا با یک لباس سفید کامل در 78 مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 در ونیز ایتالیا حضور می یابد.

کرستن دانست در هفتم و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 حضور می یابد.

باربارا پالوین از ورود تاکسی آبی خود به 78 مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 بسیار خوشحال شد.

مدل سارا سامپایو در جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021.

کارگردان جین کامپیون که فیلمش قدرت سگ اولین بار در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز نمایش داده می شود ، در 2 سپتامبر 2021 وارد ونیز می شود.

آدریانا لیما با پوشیدن لباس مجلسی برنزه با تاکسی آبی در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 2 سپتامبر 2021 وارد می شود.

لیدی آملیا اسپنسر و لیدی الیزا اسپنسر در حال ورود به 78 مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 2 سپتامبر 2021 در ونیز ایتالیا دیده می شوند.

بندیکت کامبربچ با کت و شلوار آبی و عینک آفتابی در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 2 سپتامبر 2021 در ونیز ایتالیا حضور می یابد.

سینتیا اریوو ، عضو هیئت داوران جشنواره فیلم ونیز ، در 2 سپتامبر 2021 با پیراهن جنت جکسون و شلوار جین پاره شده ظاهر می شود.