جرد لتو یک شرور خون آشام با شهوت خون است

ورود جرد لتو به دنیای مرد عنکبوتی مدت زیادی است که در راه است. پس از تاخیرهای بسیار، اولین نمایش لتو در نقش دکتر مایکل موربیوس با نام مستعار خون آشام زنده، در اوایل سال 2022 خواهد بود و تا آن زمان، ما یک تریلر اکشن داریم که ما را نگه می دارد.

در پیش‌نمایش سه دقیقه‌ای، با موربیوس، دکتری مبتلا به یک بیماری خونی نادر آشنا می‌شویم که تلاش برای درمان خود باعث می‌شود تا تمام توانایی‌های یک خون‌آشام از جمله میل شدید به شکار و مصرف خون انسان را به دست آورد. ناگهان، مرد به ظاهر خوب مایکل به یک قاتل غیرقابل کنترل برای خون تبدیل می شود.

با موربیوسلتو به عنوان یکی دیگر از دشمنان تام هاردی در دنیای مرد عنکبوتی که همیشه در حال گسترش است، می‌پیوندد. تریلر جدید همچنین شامل تصویری کوتاه از مایکل کیتون در نقش آدریان تومز با نام مستعار کرکس است که در سال 2018 با مرد عنکبوتی تام هالند روبرو شد. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه. در حالی که مشخص نیست موربیوس لتو با خود مرد عنکبوتی روبرو خواهد شد یا خیر، شایعاتی وجود دارد که او با بلید، شکارچی خون آشام خود مارول، که قرار است سال آینده توسط ماهرشالا علی تکرار شود، روبرو خواهد شد. در حال حاضر، هر دو زهر و موربیوس فقط در دنیای مرد عنکبوتی سونی زندگی کنید. در حالی که توافق بین سونی و دیزنی به خود مرد عنکبوتی اجازه می دهد تا در فیلم های هر دو شرکت ظاهر شود، شروران در دنیای سونی هنوز سفر رسمی به دنیای سینمایی مارول را انجام نداده اند. تا آن زمان، لتو همچنان از حق امتیاز SMU سونی و برادران وارنر DC Entertainment برخوردار خواهد بود، به لطف تصویر مداوم خود از جوکر.

موربیوس در تاریخ 28 ژانویه 2022 در سینماها اکران خواهد شد.