جاستین بیبر آماده بچه دار شدن از هیلی بیبر است

اجازه دهید دور دیگری از ساعت بیبر بی بی شروع شود. بار دیگر ، به لطف جاستین ، جاستین و هیلی بیبر با شایعات بارداری احاطه شده اند. این ایمیل روزانه او آخرین فیلم مستند خواننده را دریافت کرد (بله ، یک فیلم دیگر نیز وجود دارد) ، و ظاهراً جاستین آماده است تا خانواده خود را افزایش دهد. با این حال ، طبق گزارشات ، او از همسرش درباره احتمال بچه دار شدن به نحوی که ممکن است شما را کمی نگران کند ، بپرسد.

در سند آمازون پرایم آینده ، دنیای ما، جاستین در مورد اهداف آینده خود و همچنین نیاز به “اولویت قرار دادن خانواده” صحبت می کند. او سپس تمایل خود را برای “حذف یک قطعه” با هیلی ابراز می کند. بله ، او واقعاً گفت: “بیرون برو”. اما ما باید کمی به او استراحت بدهیم ، با توجه به اینکه ممکن است نوازنده پس از رسیدن به ستاره فوق العاده در سن پایین ، در کلاس درس جنسی در مدرسه شرکت نکرده باشد. این احتمال وجود دارد که این جوان 27 ساله این دیدگاه را داشته باشد که استقبال از نوزاد در دنیا به آسانی بیرون آوردن آخرین قطره خمیر دندان از لوله است.

در هر صورت ، با توجه به ایمیل روزانه، جاستین مصمم است که بچه داشته باشد ، و بعداً از هیلی در مستند پرسید: “در پایان سال 2021 ، چگونه تلاش خود را شروع می کنیم؟” متأسفانه ، ما نمی دانیم که او چگونه به درخواست پاسخ داد ، اما این اخبار می تواند نشان دهد که وجود دارد خفیف اگر بیبرها به جدول زمانی جاستین پایبند باشند ، احتمالاً در حال حاضر انتظار آن را دارند.

این امر با توجه به شایعاتی که پس از مت گالا در مورد این زوج منتشر شد ، مناسب خواهد بود. هنگام راه رفتن روی فرش قرمز ، جاستین بارها دست خود را روی شکم هیلی گذاشت و باعث شد بسیاری تصور کنند مدل ممکن است باردار باشد. TMZ بعداً گزارش داد که این وضعیت به سادگی تفسیر نادرست شده است ، اما ممکن است این زوج فقط وقت بخرند. البته ، با توجه به این واقعیت که هیلی در همان شب تکیلا کندال جنر را در مهمانی بعد از خود دیده بود ، می توان فرض کرد که یک بچه در کشتی نیست. اما هی ، تعجب نکنید اگر این زوج هر لحظه یکی را کنار بگذارند.

گیلبرت کاراسکیلو/GC Images