جارد لتو کیف قلب گوچی را در اولین نمایش “خانه گوچی” حمل می کند

جرد لتو چیزی بیش از یک اکسسوری پیچیده گوچی را دوست ندارد و دو سال و نیم پس از آوردن ماکت سر خود به فرش قرمز مت گالا، قلب خود را به این فرش می رساند. خانه گوچی اولین نمایش در بریتانیا

روز سه‌شنبه، این بازیگر با یک کت و شلوار فیروزه‌ای مخملی با تزئینات برهنه در لندن به نمایش درآمد و در حالی که ظاهر به خودی خود چشم‌نواز بود، لتو اکسسوری اضافه کرد که واقعاً آن را به اوج رساند. در حالی که روی فرش قرمز راه می رفت، این بازیگر کیف قلب گوچی، یک کلاچ به شکل اندام، کاملاً در کریستال ها پوشیده شده بود. این کیف اولین بار در کالکشن آریا این برند در آوریل 2021 عرضه شد و در رنگ های متعدد از جمله زرد و آبی روشن به نمایش درآمد.

Gareth Cattermole/Getty Images برای Metro-Goldwyn-Mayer Studios و Universal Pictures

دانیله ونچرلی/ گتی ایماژ برای گوچی

لتو در دنیای لوازم جانبی عجیب و غریب گوچی تازه کار نیست، در واقع، کیف Heart با توجه به سایر قطعاتی که در گذشته با خود حمل کرده است، نسبتاً اهلی است. در مراسم مت گالا 2019، لتو یک کپی بسیار دقیق از سر بریده خود را روی فرش قرمز به نمایش گذاشت و به مجموعه پاییز 2018 گوچی اشاره کرد که مدل هایی را نشان می داد که سر خود را در حالی که در باند فرودگاه راه می رفتند، نگه داشته بودند. البته همان طور که برخی می دانند، آن شب اوضاع برای یکی از سرهای لتو (خوشبختانه آن جعلی) خیلی خوب تمام نشد. او ماه‌ها بعد فاش کرد که رد سر (که تخمین زده می‌شود برای گوچی بین 10000 تا 25000 یورو هزینه داشته باشد) را در طول این رویداد از دست داده است. او گفت: “من فکر می کنم ممکن است کسی آن را دزدیده باشد.” GQ در اکتبر 2019. “اگر کسی آن را پیدا کرد، آن را در ازای یک جفت کفش ورزشی کثیف به نزدیکترین فروشگاه گوچی خود بیاورید.” امیدوارم لتو بهتر از قلبش مراقبت کند و به سرنوشت دیگری دچار نشود.