جابوکی یانگ وایت ، Enfant وحشتناک توییتر ، وارد دوران ستاره فیلم خود می شود

برای شماره سالانه “The Originals” ، ما از خلاقان – پیشگامان در زمینه های هنر ، طراحی ، مد ، کمدی ، فعالیت و موارد دیگر – خواسته ایم تا بینش خود را در مورد وفادار ماندن به خود به اشتراک بگذارند. تمام مصاحبه های امسال را بخوانید اینجابه

در 27 سالگی ، شما به عنوان یک بازی آنلاین خشمگین شهرت پیدا کرده اید و توییت های خنده دار آشفته ای ارسال کرده اید. بعد از چند سال توییتر، شما پست های خود را به عنوان “خبرنگار ارشد جوانان” در قالب برنامه های مجلسی به نمایش گذاشتید نمایش روزانه با ترور نوا، نویسنده سریال انیمیشن نتفلیکس دهان بزرگ، و بازیگر کمدی عاشقانه دوستیابی و نیویورکبه شما در یک فیلم A24 به نام هستید بیا بیا، با خواکین فینیکس و گابی هافمن ، و کارگردانی مایک میلز ، و دو سریال تهیه شده توسط عیسی رای ، پروژه بدون نام Gang’s All Queer و رپ Sh*tبه در حال حاضر در مورد رابطه خود با اینترنت چه احساسی دارید؟

من به نقطه ای نزدیک می شوم که سالهای بیشتری از زندگی خود را در شبکه های اجتماعی گذرانده ام تا زمانی که در شبکه های اجتماعی نبوده ام. این واقعاً جالب است که به گذشته نگاه کنید ، به خصوص وقتی با خودتان صادق هستید. این تفاوت با نگاه کردن به یک آلبوم عکس یا تصاویر خانوادگی که دارید متفاوت است ، زیرا همه اینها بسیار شخصی است.

آیا در طول زمان کم و بیش در رسانه های اجتماعی آسیب پذیر شده اید؟

هر دو. من فکر می کنم که ما وارد دوره جدیدی شده ایم. من مطمئناً اولین نفری نیستم که این را می گویم ، و به نوعی تظاهرآمیز است ، اما ما مدرنیسم داشتیم ، و سپس پست مدرنیسم ، و ما در حال حاضر در فرا مدرنیسم هستیم ، این ایده این است که همه چیز صادقانه و کنایه آمیز است به گاهی اوقات یک پست می بینم و فکر می کنم ، اگر این را به اسکار وایلد نشان می دادید ، او نمی دانست که لعنتی چه خبر است.

چه کسی ابتدا به شما آموخت که می توانید قوانین را زیر پا بگذارید؟

من در ابتدا تک فرزند بودم ، بنابراین در چند سال اول زندگی من توجه زیادی به من شد. اینها همه چیز ناخودآگاه است ، اما من تصور می کنم که احتمالاً متوجه شده ام که خطی وجود دارد که می توانم از آن عبور کنم و ممکن است با مشکل روبرو شوم ، و سپس یک فضای کوچک شیرین وجود دارد که می توانم در آنجا زندگی کنیم و در آنجا ما در حال تفریح ​​هستیم. من آنچه را که باید انجام می دادم انجام نمی دهم ، اما نه ضرری دارد و نه خطایی.

در بچگی چقدر شیطنت می کردید؟

مادرم این داستان را در مورد چگونگی تلاش آنها برای ورود من به برنامه مراقبت روزانه به من می گفت. آنها بچه ها را وادار به انجام چیزی کردند که اساساً آزمایش اطاعت بود. آنها می گویند: “آیا می توانی بپری؟” من فقط برعکس هر چیزی که آنها می پرسیدند را انجام دادم و آنها گفتند: “ما فکر می کنیم او دارای اختلال شناختی است.” پدر و مادرم می گفتند: “نه ، او فقط همینطور است. او فکر می کند انجام ندادن آنچه از او خواسته شده خنده دار است. ” متوجه شده ام خواهرزاده ام همان طنز را دارد و هر بار که او را می بینم احساس غرور می کنم.

وقتی در شیکاگو زندگی می کردید ، صدای کمدی خود را می فهمیدید و برنامه های استندآپ اجرا می کردید ، آیا می دانستید که می خواهید در فیلم ها و تلویزیون حضور داشته باشید؟

وقتی دبیرستان بودم ، می خواستم به مدرسه بازیگری بروم ، اما به دلیل تجربیاتی که داشتم ، فکر می کردم ، قصد ندارم با این سفیدپوستان برخورد کنم که تصمیم بگیرند آیا من به اندازه کافی خوب هستم یا نه. دیوانه می شوم. وقتی به دانشگاه رسیدم ، اینطور بودم ، از هیچکس هیچ انتظاری ندارم. این ذهنیت من بود. در سال 2015 ، به یاد می آورم که در کلاس بودم و بحثی پیش می آمد ، مانند: “بنابراین ، تنوع در هالیوود – آیا ما فکر می کنیم که این یک روند است؟ فکر می کنیم این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت؟ ” این برای من خنده دار بود ، زیرا این گونه بود که من می دانستم تصمیم درستی گرفته ام – این واقعیت که مردم فکر می کنند این یک روند است مضحک است ، و اگر این افراد احساس خطر کنند ، من حدس می زنم که چیزی واقعاً در حال تغییر است.

اصالت برای شما چه معنایی دارد؟

اینکه بتوانید چیزی را جذب کنید و سپس آن را با قسمتی از خودتان که به آن چسبیده است بیرون بیاورید.

چه کسی برای شما اصلی است؟

ضربه محکم و ناگهانی وقتی به کارهای او نگاه می کنید ، احساس می کنید که در همان حال و هوای میسی الیوت است ، اما این برای او غیر قابل انکار است. او کسی است که من معتقدم

غیر اصلی ترین چیزی که مردم از شما می پرسند چیست؟

“یک جوک برام بگو.”

چگونه سبک خود را در سه کلمه توصیف می کنید؟

هیپ هیست همجنسگرا بعد از آخرالزمان

آیا تا به حال از توییتر خارج شده اید؟

بله. توئیت کردن با جریان هوشیاری سرگرم کننده است ، اما همچنین یک صحنه جهنمی من است. قطعا مغز شما را کمی پوسیده می کند. من یک توییت دیدم که می گفت اگر یک جوک را توییت کنید ، همه پاسخ ها جدی ترین افرادی هستند که در زندگی خود دیده اید و اگر چیزی جدی را توییت می کنید ، فقط افرادی هستند که بدون وقفه شوخی می کنند. یعنی از نظر شاعرانه جهنم.