تمام لحظات فرش قرمز مادر/دختر کایا گربر و سیندی کرافورد

چه چیزی بهتر از یک سوپر مدل در خانواده؟ دوتا البته کایا گربر در طول سال‌ها ثابت کرده است که درست مانند مادرش، او نیرویی است که باید در دنیای مد به حساب بیاید و به تنهایی (یا گاهی اوقات با دوست پسرش) کمپین‌های مد و فرش‌های قرمز بزرگ را بر عهده می‌گیرد. با این حال، با این حال، زمانی که جفت مدل مادر و دختر برای یک فرش قرمز گرد هم می آیند، خوب است و در طول سال ها، کایا و سیندی کرافورد لحظات نمادین مد را با هم داشته اند. گاهی اوقات، کایا و سیندی لباس‌هایشان را با هم هماهنگ می‌کنند تا چهره‌های شبیه‌شان تنها چیزی نباشد که منطبق باشد، اما گاهی اوقات، آنها اجازه می‌دهند استایل شخصی خودشان بدرخشد. در هر صورت، تضمین می شود که آنها همیشه وقتی خود را در یک رویداد می بینند، عکس های شیرینی با هم می گیرند. بهترین لحظات فرش قرمز مادر و دختر کایا و سیندی را در 15 سال گذشته ببینید.

اما مک اینتایر/گتی ایماژ برای InStyle

کایا در ششمین مراسم سالانه InStyle در 15 نوامبر 2021 در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، لباس سفید و جواهرات‌کاری شده الکساندر مک‌کوئین SS22 و سیندی لباس رنگارنگ Missoni SS22 به تن داشت.

2019: اولین جشن سالانه A Sense Of Home

Stefanie Keenan/Getty Images Entertainment/Getty Images

کایا در اولین جشن سالانه A Sense Of Home در 1 نوامبر 2019 در بورلی هیلز، کالیفرنیا، ظاهر مشکی Khaite SS20 و سیندی یک لباس کوکتل قد وسط طرحدار مشکی پوشیدند.

دارن گریش/بی اف سی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

کایا در مراسم The Fashion Awards 2018 در 10 دسامبر 2018 در لندن، انگلستان، یک لباس بریده الکساندر مک‌کوئین SS19 و سیندی یک لباس مشکی مخملی از شانه مارکسا به تن داشت.

2018: بهترین صبحانه روز رفقا

Stefanie Keenan/Getty Images Entertainment/Getty Images

کایا یک لباس خال‌خالی سیاه و سفید از Réalisation پوشیده بود و سیندی یک لباس گلدار جرارد دارل با کت چرم سبز را در برانچ روز مادر 2018 بهترین دوستان در 12 می 2018 در مالیبو، کالیفرنیا انتخاب کرد.

2018: نمایشگاه “Azzedine Alaia: Je Suis Couturier”.

برتراند ریندوف پتروف/انتخاب فرانسوی/گتی ایماژ

سیندی در نمایشگاه “Azzedine Alaia: Je Suis Couturier” در 21 ژانویه 2018 در پاریس، فرانسه، یک لباس مشکی با کت طرح پلنگی و کایا یک کت پیتون دو سینه Alaia پوشیده بود.

2017: جشن هالووین Casamigos

کوین مازور/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

کایا و سیندی هر دو در جشن هالووین Casamigos در 27 اکتبر 2017 در لس آنجلس، کالیفرنیا به بهترین استایل دهه 70 خود لباس پوشیدند.

2017: ووگ حزب “آغاز جدید” ایتالیا

Venturelli/Getty Images Entertainment/Getty Images

کایا یک لباس مینی مد آتلیه ورساچه بهار 2017 پوشید در حالی که مادرش یک لباس مجلسی ورساچه از خودش انتخاب کرد. ووگ پارتی “شروع جدید” ایتالیا در 22 سپتامبر 2017 در میلان، ایتالیا.

2017: سومین جایزه مد سالانه Daily Front Row

Stefanie Keenan/Getty Images Entertainment/Getty Images

سیندی یک لباس میدی یقه ی آبی به تن داشت در حالی که کایا یک لباس ستون دار بدون بند به تن داشت در حالی که در سومین مراسم جوایز مد سالانه Daily Front Row در 2 آوریل 2017 در غرب هالیوود، کالیفرنیا شرکت می کرد.

2016: جشن هالووین Casamigos

مایکل کواک/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

کایا و سیندی هر دو برای جشن هالووین Casamigos در 28 اکتبر 2016 در بورلی هیلز، کالیفرنیا، مانند راک لباس پوشیدند.

2016: چهارمین جوایز سالانه مد مد روز The Daily Front Row

نیکلاس هانت/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

کایا و سیندی با لباس‌های مشکی در حالی که در چهارمین مراسم جوایز مدیای مد سالانه The Daily Front Row در 8 سپتامبر 2016 در شهر نیویورک شرکت می‌کردند، مسابقه می‌دهند.

2015: Balmain x H&M Los Angeles VIP Pre-Launch

مایکل کواک/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

هم کایا و هم سیندی در 4 نوامبر 2015 در غرب هالیوود، کالیفرنیا، قطعاتی از مجموعه Balmain x H&M را در پیش راه اندازی Balmain x H&M Los Angeles VIP پوشیدند.

2015: به سختی معروف برتر

جف کراویتز/FilmMagic، Inc/Getty Images

کایا و سیندی در تمام مشکی برای VH1 مطابقت دارند به سختی معروف نمایش و مهمانی در 12 مارس 2015 در غرب هالیوود، کالیفرنیا.

2014: Dilan’s Candy Bar Candy Girl Collection LA راه اندازی شد

ریچل موری/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

کایا و سیندی هر دو ظاهر رنگارنگی به تن داشتند

2006: باند بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود

جان کوپالوف/فیلم مجیک/گتی ایماژ

کایا در 15 سپتامبر 2006 در بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود در بورلی هیلز، کالیفرنیا، ایالات متحده به مادرش پیوست.