تقریباً 30 سال بعد ، سیندی کرافورد تبلیغ پپسی خود را بازسازی کرد

سیندی کرافورد چند دهه است که در صنعت افسانه ای است و نه فقط به این دلیل که در 55 سالگی هنوز هم به طرز مضحکی خوش چهره است. زندگی حرفه ای او آنقدر پر از پیاده روی به یاد ماندنی ، جلد مجلات و تصاویر تجاری است ، بنابراین مقایسه همه آنها دشوار است. اما تبلیغات نمادین سودا پپسی در سال 1992 برای شرکت موفقیت بزرگی بود-و ، برای ما هزاره های سالمند ، هنوز در حافظه بلند مدت فرهنگ پاپ ما بدون اجاره زندگی می کند. و اکنون ، پوشه اسکرین شات خود را بالا بیاورید زیرا کرافورد تبلیغات پپسی را برای نسل بعدی به طور تفسیری دوباره تفسیر کرده است.

کرافورد این عکس را در اینستاگرام منتشر کرد و در آن توضیح داد که این یک پروژه خیریه برای جمع آوری پول برای بیمارستان کودکان خانواده آمریکایی در مدیسون ، WI است. او به محیط ویدئوی اصلی یعنی کافه Halfway House در سانتا کلاریتا ، کالیفرنیا بازگشت و تبلیغات تجاری معروف را از سر تا نوک نوک تیز بازسازی کرد. او یک تانک سفید کوچک با شورت های باریک ریز پوشیده است ، همراه با کفش های قرمز رنگ که باعث ایجاد یک میلیون بیداری جنسی در دهه 90 شد. پیتر ساویچ ، که در ابتدا موهای خود را با موهای غول پیکر و نرم کارامل برای این تبلیغات آرایش می کرد ، مجدداً روی صحنه رفت تا کارهای معروف خود را تکرار کند. آرایش شدید او توسط سام ویسر ، یکی از جوان ترین و درخشان ترین هنرمندان گریم امروزه در این صنعت انجام شد.

کرافورد همچنین توضیح داد که چرا بیمارستان کودکان مدیسون برای او عزیز است. آنجا بود که “برادرش [Jeff] تحت درمان سرطان خون قرار گرفت. ” وی سرانجام در سه سالگی و او در سن 10 سالگی بر اثر بیماری جان سپرد ، اما به خاطر او ، او می گوید که او 1 میلیون دلار برای حمایت از تحقیقات پزشکی و مراقبت از بیماران در بیمارستان جمع آوری کرده است. در حال حاضر ، او فقط این تصویر را فاش کرده است ، اما در آینده بیشتر تمسخر می کند-شاید تبلیغات کامل دیگر پپسی؟ بچه های امروز شایسته دیدن این لحظه پرنعمت روی صفحه نمایش خود هستند.