تام هالند و زندایا ظاهراً تأیید می کنند که یکدیگر را “دوست دارند”.

زوج شایعه شده تام هالند و زندایا در حالی که برای تور مطبوعاتی مرد عنکبوتی برای سومین قسمت از هلند’s go at the web-slinging ابرقهرمان آماده می شوند، بار دیگر در معرض دید عموم قرار گرفته اند. Spider-Man: No Way Home. مدتی است که طرفداران مشکوک هستند که عشق روی صفحه این زوج به زندگی واقعی منتقل شده است، شایعاتی که زمانی تقویت شد که عکس‌های پاپاراتزی از بوسیدن این دو در ماه جولای منتشر شد. برای مدتی، هر دو ستاره در مورد این موضوع سکوت کردند، اما اکنون، بالاخره در حال رسیدگی به وضعیت هستند. به نوعی

در مصاحبه با GQهالند فاش می کند که گاهی اوقات خواب می بیند اتاقش پر از پاپاراتزی است. او گفت: «همه آنها آنجا هستند، و من به دنبال تبلیغاتی هستم، مثلاً کسی که قرار است از من محافظت کند کجاست؟ چه خبر است؟» متأسفانه، زندگی او گاهی اوقات خیلی دور از این کابوس نیست. نمونه موردی: وضعیت رابطه او که دائماً مورد بررسی قرار می گیرد.

هلند گفت: “یکی از نقاط ضعف شهرت ما این است که حریم خصوصی دیگر در کنترل ما نیست و لحظه ای که فکر می کنید بین دو نفر است که یکدیگر را بسیار دوست دارند، اکنون لحظه ای است که با تمام دنیا به اشتراک گذاشته می شود.” با اشاره به عکس‌ها با زندایا گفت.

در خطر این که ریاکارانه به نظر برسند، مهم است که توجه داشته باشید که در حالی که هالند رابطه خود را با زندایا تایید نکرد، او از کلمه l برای توصیف احساسات آنها نسبت به یکدیگر استفاده کرد. به نظر می رسد که این احتمالاً تمام اطلاعاتی است که ما از هلند به دست می آوریم، زیرا او گفت که “همیشه واقعاً در مورد خصوصی نگه داشتن زندگی خصوصی خود قاطعانه عمل کرده است”. او گفت: “به هر حال من بخش زیادی از زندگی ام را با دنیا به اشتراک می گذارم” و توضیح داد که او و زندایا در آن لحظه صمیمی احساس کردند از حریم خصوصی خود “دزدیده شده اند”.

زندایا نیز با او صحبت کرد GQ در مورد وضعیت، آن را به عنوان “عجیب و عجیب و غریب و گیج کننده و تهاجمی” توصیف کرد. با این حال، این بازیگر کلمه انتخابی هالند را تکرار کرد و گفت: «وقتی واقعاً کسی، بعضی لحظات یا چیزها را دوست داری و به او اهمیت می‌دهی، آرزو می‌کنی ای کاش مال خودت بود». او ادامه داد: “من فکر می کنم دوست داشتن کسی یک چیز مقدس و یک چیز خاص است و چیزی است که شما می خواهید با آن کنار بیایید و از آن عبور کنید و در بین دو نفری که یکدیگر را دوست دارند تجربه کنید و لذت ببرید.” باز هم، با این خطر که ریاکارانه به نظر برسند، چند بار می‌توان کلمه عشق را قبل از اینکه به این ایده برسیم، گفت؟