تاریخ رسوایی Les Deux، کلوپ شبانه بدنام هالیوود

بوموند هر نسلی کاخ ورسای خود را دارد – فضایی که افراد سرشناس آن روز برای نوشیدن کوکتل و غرق در درخشش افراد مشهور یکدیگر فرود می‌آیند. Rat Pack از اتاق کوپا حمایت کرد. اندی وارهول و دوستانش از کارخانه‌اش در گوشه‌های پالادیوم و استودیوی 54 که با نور بارق روشن می‌شد، غرق شدند. و برای ستاره‌های ستاره‌های برنزه شده که بر چشم‌انداز فرهنگی اوایل دهه 2000 تسلط داشتند، مرکز جهان یک سالن استراحت غیرقابل توصیف در یک خیابان فرعی در هالیوود به نام Les بود. دیوکس

از زمان افتتاحش در سال 2006 تا بسته شدن آن تنها چهار سال بعد، Les Deux به اندازه پاریس هیلتون، نیکول ریچی، بریتنی اسپیرز، یا لیندسی لوهان، در هر شب (یا خیلی زود صبح) در تبلویدها قرار داشت. در حال تلو تلو خوردن از درهای باشگاه، از میان انبوهی از دوربین های چشمک زن، و در آغوش چرمی مخملی کادیلاک اسکالیدهای منتظر مشاهده شد. به سختی می توان گفت که این مکان محصول زمان خود بوده یا نهادی که آن را تعریف کرده است. اما واضح است که سرنوشت آب‌خور مورد علاقه فرهنگ تبلوید با ثروت مشهورترین حامیان آن بالا و پایین شد – از روزهای اولیه لذت گرایی تازه از طریق برخوردهای اجتناب‌ناپذیر با قانون، بحران‌های بهداشت روانی و فروپاشی نهایی در زیر آن. سنگینی نظارت عمومی

مانند بسیاری از مراکز تفریحات شبانه در لس آنجلس در آن زمان، Les Deux نمای بی ادعایی را ارائه داد. در روزهای قبل از رسانه‌های اجتماعی، انحصار آن، و در نتیجه ارز اجتماعی، به صورت شفاهی وثیقه می‌شد – اتصال به درخت‌های تلفن مناسب و شناخت بهترین تبلیغ‌کنندگان. اگر به دلیل زیبایی، قدرت ستارگان، یا حسن نیت خودسرانه یک روزنامه‌نگار که در درب خانه پست شده است، پذیرش دریافت کنید، وارد یک شانگریلا پنهان بت‌پرستی پاپ در اوایل دهه 2000 خواهید شد. در سال 2021، صحنه کاملاً متفاوتی را در خیابان لاس پالماس شمالی 1638 خواهید دید: مجموعه ای بدون محافظ از درهای قفل شده که به یک پارکینگ خالی و بادگیر نگاه می کنند. فضایی که زمانی توسط Les Deux اشغال می‌شد، اکنون محل برگزاری رویدادهای آخر هفته است، Liaison LA، که در وب‌سایت آن به‌عنوان یک «مجتمع سرگرمی» توصیف شده است که «حماسی‌ترین مهمانی برانچ یکشنبه» را برگزار می‌کند.

برودی جنر و آدرینا پاتریج در جشن تولد سیلوین بیتتون و جی تی تورجیانی در Les Deux در 28 آوریل 2010 در لس آنجلس شرکت کردند.

عکس از امی گریوز/WireImage

از نظر زمانی، زندگی کوتاه Les Deux آینه‌ای بود که در حال جوشیدن، در حال جوشیدن، و تلاطم نهایی خود فرهنگ تبلوید اوایل دهه 2000 بود. مسلماً، بدون لحظه‌ای فرهنگی که توسط سردبیران تبلوید اداره می‌شود، Les Deux وجود نخواهد داشت. ارزش اصلی آن دوران – شهرت به هر وسیله ای که لازم بود – به طور کامل در DNA گنجانده شد. این برنامه توسط مایک “بوگی” مالین، یکی از شرکت کنندگان در فصل دوم سریال CBS تأسیس شد. برادر بزرگتر. مالین پرهیاهو که در سریال جنگجوی بسیار بدنام داشت، با دوستی به نام لونی مور همکاری کرد تا Dolce Group را تشکیل دهند – یک تجارت مهمان‌نوازی با مارک پسر بچه‌ها که در نهایت کارنامه آن شامل نقاط داغ Geisha House، Bella Cocina، Ketchup و بیشتر. فهرستی پر ستاره از سرمایه گذاران به هالیوود می بالید بچه های وحشتناک آن زمان: اشتون کوچر، ویلمر والدراما، و جیمی کندی. اما Les Deux جواهر این مجموعه بود، به لطف چرخه چرخشی خود تقویت‌کننده بازاریابی تلویزیونی واقعیت.

بزرگترین دلیلی که مردم درباره Les Deux می دانند این است تپه هادارا لین، خالق و مجری برنامه می گوید Les Deux این را به خاطر دارید؟، پادکستی درباره فرهنگ پاپ اوایل دهه 2000 که نام خود را از باشگاه به عاریت گرفته است. او با اشاره به مکان‌های تخیلی مورد علاقه شخصیت‌ها می‌گوید: «مثل مرکز پرک یا هلو پیت نمایش بود. دوستان و بورلی هیلز 90210، به ترتیب. تپه ها، اسپین آفی از صابون مستند نوجوانان پیشگامانه MTV لاگونا بیچبا محوریت مرد مشتاق صنعت مد، لورن کنراد و مجموعه دوستانش که معمولاً جذاب هستند (بیشتر بلوند)، که در اوایل دهه بیست زندگی خود، عاشقانه و در حال فریاد زدن مستانه در سراسر شهر فرشتگان حرکت می کنند.

کریستین کاوالاری در پارتی راه‌اندازی راش طلایی AOL در 12 سپتامبر 2006 در Les Deux.

عکس از Jon Kopaloff/FilmMagic

مبادا بینندگان باور کنند تپه ها تهیه کنندگان نوعی قرارداد بازاریابی با Dolce Group بستند تا Les Deux را به نمایش بگذارند، یکی از بازیگران Audrina Patridge – تنها سبزه در دریایی از بلوندها – بر خلاف این اصرار دارد.

او می گوید: «تهیه کنندگان Les Deux را برای ما انتخاب نکردند دبلیو. هر پنجشنبه شب می رفتیم.»

او به گروهی متشکل از هم اتاقی سابقش، کنراد، و برخی دیگر از بازیگران اصلی تلویزیون در آن دوره اشاره می کند: هایدی مونتاگ و اسپنسر پرت. برودی جنر، پسر همگام با کارداشیان هاکیتلین جنر؛ و کنراد لاگونا بیچ دشمن، کریستین کاوالاری.

پاتریج می گوید: «اگر قرار بود در لس آنجلس بیرون برویم، قطعاً در سه مکان برتر ما بود.

در مرکزیت آن به تپه هالس دوکس تقریباً به عنوان یک شخصیت عمل می کرد. این محل شاید بدنام ترین لحظه در تاریخ نمایش بود، زمانی که دوستی بین قهرمان داستان کنراد و آنتاگونیست مونتاگ، که پایه های آن برای سه فصل شکسته شده بود، در نهایت در ابری از غبار غم انگیز و تعیین کننده ژانر منفجر شد. کنراد به مونتاگ و همسر فعلی اش اسپنسر پرات مشکوک شد که شایعه ای را منتشر کردند که او با دوست پسر سابق خود یک نوار جنسی ساخته است. لاگونا بیچ و اوایل تپه ها ثابت جیسون والر. (این لحظه ای است که پتریج با خوشحالی به عنوان “بدنام” یاد می کند.)

از سمت چپ: رابرت کارداشیان، کریس جنر، کیم کارداشیان، کورتنی کارداشیان و کلوئی کارداشیان در جشن تولد کیم کارداشیان در Les Deux در 21 اکتبر 2007 در لس آنجلس، کالیفرنیا وارد شدند.

عکس نوئل واسکز/گتی ایماژ

کیم کارداشیان جشن تولد 27 سالگی خود را در Les Deux با همراهی همه اعضای خانواده برگزار کرد. رئیس جمهور آینده، دونالد ترامپ، مهمانی را به افتخار راه اندازی برند ودکای خود در سال 2007 (که در سال 2011 متوقف شد) در آنجا برگزار کرد. با حضور، یک بوفه از علاقه مندی های تبلویدهای اوایل دهه 2000: جسیکا و اشلی سیمپسون. پاریس هیلتون و استاوروس نیارخوس، وارث کشتی‌رانی یونانی، دوباره. و – پیشاپیش – داشا ژوکوا، همسر سابق الیگارش روسی و متحد سیاسی ولادیمیر پوتین، رومن آبراموویچ.

یکی از برجسته ترین افراد ثابت Les Deux، ستاره پاپ بریتنی اسپیرز بود. اسپیرز در آن زمان درگیر نبردی بی پایان با پاپاراتزی ها و نویسندگان تبلوید بود، زیرا دومی تلاش می کرد هر لحظه پر دردسر مبارزه او با سلامت روان را همراه با چندین روابط بدبخت ثبت کند.

برای اسپیرز، باشگاه یک پناهگاه امن بود. همانطور که لاین حدس می‌زند، در دوران قبل از رسانه‌های اجتماعی، انحصار لس دوکس و پرکننده‌های صندلی‌های نامتعارف، فضایی را القا می‌کرد که در آن اسپیرز و هم‌عصرانش می‌توانستند از خود لذت ببرند، بدون اینکه به‌طور آشکار مورد تعرض قرار بگیرند یا برای گرفتن امضا مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.

بنابراین اسپیرز تا جایی که می توانست زمان زیادی را در Les Deux صرف کرد – تا پایانی عجیب و غریب. لاین به یاد می آورد: “ظاهراً در سال 2007، او از او پرسید که آیا می تواند درخواستی را برای کار در آنجا پر کند.” او با یک مدیر در مورد آن صحبت کرد. گزارش‌های تبلوید از آن زمان تأیید می‌کند که اسپیرز به مدیریت Les Deux نزدیک شد و ظاهراً به انگیزه تحسین لباس‌های پیشخدمت‌های کوکتل (کرست قرمز، پیراهن‌های مشکی تنگ)، شروع به مرور تقویم خود کرد و مشخص کرد که چه روزهایی برای شیفت‌ها در دسترس است و چه روزهایی در دسترس است. او باید وقت خود را با پسران جوانش بگذراند.

احساس امنیت که اسپیرز را برانگیخت تا درخواست شغلی کند به هیچ وجه منحصر به تجربه او نبود. این یکی از اولین جاهایی بود که پاریس هیلتون پس از گذراندن 45 روز در زندان لس آنجلس به اتهام رانندگی تحت تأثیر در سال 2007 رفت. لیندسی لوهان نیز دقیقاً قبل از اینکه در همان سال پس از تصادف با مرسدس بنز در بلوار سان ست، به DUI مورد ظن قرار گرفت، محل مهمانی بود.

با این حال، وضعیت بندر امن باشگاه ممکن است کمی بیشتر از یک روکش باشد. در گزارش نانسی جو سیلز در سال 2013 از به اصطلاح Bling Ring – گروهی از نوجوانان ثروتمند لس آنجلس که خانه های هیلتون، لوهان و دیگر افراد مشهور را به سرقت بردند – Les Deux به عنوان پایگاه عملیات خدمه در نظر گرفته شد. کورتنی ایمز، یکی از زنان جوانی که در رینگ دخیل بود، در حین مهمانی در Les Deux با دوست پسر و همکار ادعایی خود، جاناتان آجار، ملاقات کرد. (آجار یک مروج باشگاه و یک فروشنده محکوم مواد مخدر بود.) ایمز تولدی را در Les Deux (به ویژه یک کودک زیر سن قانونی) در میان فعالیت های دزدی Bling Ring جشن گرفت. او و همدستانش احتمالاً با برخی از افراد مشهور که خانه‌هایشان را هدف قرار دادند، از جمله خانه آئودرینا پاتریج، آرنج مالیدند.

Aly و AJ برای جشن تولد خود در 14 مه 2007 به Les Deux می‌رسند.

عکس نوئل واسکز/گتی ایماژ

اعضای Bling Ring – که شامل الکسیس نیرز، از اعضای کوتاه مدت بود کارداشیان ها ضربه زدن بسیار وحشی در E!-در سال 2009 دستگیر و متهم شدند. و مراحل دادگاه، که تا سال 2012 ادامه یافت، مصادف با بسته شدن Les Deux، و همچنین انبوهی از مشکلات حقوقی برای گروه Dolce بود. در سال 2011، مایک مالین، همراه با لونی مور، توسط سرمایه گذاران گیشا هاوس، یک رستوران ژاپنی در بلوار هالیوود که سایه ای وحشتناک از قرمز ماراسکینو رنگ آمیزی شده بود، شکایت کردند. این شکایت به اختلاس نزدیک به یک میلیون دلار از وجوه سرمایه گذاران اشاره کرد. مطابق با شهرت مالین به عنوان “منفورترین مهمان خانه” در برادر بزرگتر تاریخچه، این شکایت حاوی جزئیات بیشتر وحشیانه تری بود – ادعاهایی مبنی بر اینکه شرکای تجاری سرمایه های شرکت را برای پرداخت هزینه “برخوردهای جنسی متعدد” با “مردان سالخورده مختلف” که در طی آن مالین “فانتزی های نقش آفرینی فتیش” را انجام می داد، خرج کردند. مالین سرمایه گذاران را متهم کرد که با این اتهامات سعی در اخاذی از او داشتند، اما در نهایت با بدهی 800000 دلاری از این ماجرا بیرون آمد. مالین و مور در سال 2012 توسط یک سرمایه‌گذار دیگر به‌خاطر همین هیجین‌ها شکایت کردند – ادعای سوءمدیریت سرمایه‌های شرکت، پرداخت میلیون‌ها دلار برای حمایت از «سبک زندگی مجلل» خودشان. در این دادخواست ادعا شده بود که Dolce Group سوابق حسابداری را جعل می‌کرد، وجوه را در نهادهای پوسته مخفی می‌کرد و با فروشندگان معاملات خارج از دفتر انجام می‌داد و تفاوت نقدی را به جیب می‌زد.

در سال 2014، چکش حتی سخت‌تر بر مالین فرود آمد – او پس از ناتوانی در پرداخت هشت سال اجاره بهای یکی از پاسگاه‌های خانه گیشا در آتلانتا، با 10.5 میلیون دلار قضاوت مواجه شد. چهار سال بعد، یک سابق برادر بزرگتر دکتر ویل کربی، همبازی اش، پس از ارسال پیامک ها و ایمیل های “ناراحت کننده” از جمله عکس های دختر کربی و سایر کودکان در مدرسه، همراه با پیام هایی که ظاهراً نشان می دهد شخصی به نشان دادن یک نفر اشاره می کند، حکم منع یک دهه ای را علیه مالین به دست آورد. اسلحه به تصاویر چاپ شده همسر کربی. مالین به دو سال حبس مشروط همراه با 30 روز درمان اجباری سلامت روان محکوم شد – ضرب المثلی آخرین میخ در تابوت هم برای او و هم برای افسانه Les Deux.

مطمئناً کسانی هستند که با نگاهی به دورانی که عادات ناسالم را تجلیل می کرد و نگرش های اجتماعی وحشتناک را نسبت به زنان جوان تأیید می کرد، ظهور مالین را به عنوان انتقام کارمایی می بینند. چندین زن مشهور که برای این داستان با آنها تماس گرفتند از اظهار نظر در مورد تجربیات خود در Les Deux یا برخورد با مالین و شرکت خودداری کردند.

اما این همه خاطرات بد برای کسانی نیست که از آن آستانه مقدس در خیابان لاس پالماس شمالی در روزهای اوج خود عبور کردند.

پارتریج از مدیریت Les Deux به یاد می آورد: «آنها بهترین بودند. آنها قطعاً می‌دانستند چگونه مطمئن شوند که همه اوقات خوبی را سپری می‌کنند.»

او می گوید: «ما تا آخر حامی بودیم.