تاریخچه فرش قرمز پر از PDA کایا گربر و آستین باتلر

آستین باتلر و کایا گربر چیزهای زیادی برای زندگی کردن دارند: او اکنون بیشتر برای بازی در نقش الویس پریسلی شناخته شده است. او دختر سیندی کرافورد است. با این حال، در حالی که آنها از هم جدا بودند، آنها قبلاً به عنوان ستاره های سبک فردی علامت گذاری کردند – و با هم، حتی بهتر هستند. حضور مشترک این نامزد 31 ساله اسکار و این سوپر مدل 21 ساله در فرش قرمز، راهنمای مفیدی برای به روز رسانی جذابیت کلاسیک هالیوود در عصر جدید است. باتلر تمایل دارد با کلاسیک شروع کند: یک کت و شلوار ترد و دوخت. اما او نمی ترسد آن را با مثلاً یک پاپیون بیدمشک یا یک تاپ مشبک زیر آن به روز کند. گربر، در عین حال، چیزی بیش از یک لباس شب شیک که زرق و برق می زند اما به دنبال جلب توجه نیست، دوست ندارد. به هر حال، خوب است بدانید که تینسلتاون حداقل یک زوج جوان دارد که می دانند قبل از هر چیز برای فرش قرمز چگونه لباس بپوشند – و نه فقط برای عکسی که بعداً در اینستاگرام منتشر خواهند کرد.

البته جدا از استایلشان، به نظر می‌رسد این زوج همیشه توجه را به این واقعیت ساده جلب می‌کنند که نمی‌توانند در هر حضور عمومی به طور جدی شیفته یکدیگر به نظر نرسند. در اینجا، نگاهی به تمام زمان هایی که باتلر و گربر با هم شهر را تصاحب کردند، می کنیم.

عکس توسط Dimitrios Kambouris/Getty Images برای TIME

از نامزدی اسکار خود برای الویس، باتلر در لیست 100 تایم امسال قرار گرفت. گربر با لباس خاکستری خاکستری برای نشان دادن حمایت آمد. باتلر یک تاکسیدو مشکی کاملا کلاسیک از گوچی را انتخاب کرد.

نینا وسترولت / واریته / گتی ایماژ

این دو اساساً در سراسر رویداد شهر نیویورک در باسن به هم پیوستند.

2023 نمایشگاه Vanity Fair مهمانی اسکار

عکس از استیو گرانیتز/FilmMagic

اگرچه گربر تاریخ باتلر برای مراسم اسکار نبود، اما این جفت در مدار بعد از مهمانی دوباره به هم پیوستند. گربر یک لباس درخشان و مناسب با ساق پا بلند از سلین پوشیده بود. در همین حال، باتلر یک تاکسیدو سنت لوران با یک بلوز ابریشمی گره‌دار زیر آن پوشید.

عکس از ایمی ساسمن/گتی ایماژ

2023 دبلیو‘s مهمانی بهترین اجراها

عکس پریسلی آن/گتی ایماژ برای مجله W

برای مهمانی سالانه بهترین اجراهای خودمان، که در فوریه در Chateau Marmont برگزار شد، باتلر و گربر با لباس کاملا مشکی هماهنگ شدند. لباس او یک لباس قلاب بافی بود، یک کت و شلوار کلاسیک با یقه پیراهن باز شده بود.

عکس کوین مازور/MG22/Getty Images برای The Met Museum/Vogue

در حالی که این دو نفر دست در دست آن پله های معروف را طی نکردند، اما نتوانستند در اوج دوباره متحد شوند. باتلر یک کت و شلوار سفارشی پرادا با یک ژاکت بولرو پوشیده بود، در حالی که لباس مجلسی الکساندر مک کوئین گربر با موهای حجیم او جبران شده بود.

عکس مت وینکلمایر/MG22/Getty Images برای The Met Museum/Vogue

هنگامی که وارد موزه شدند، به نظر می رسید این جفت تمام شب را نزدیک به هم می ماند.

جشنواره فیلم کن 2022

عکس توسط Stephane Cardinale – Corbis/Corbis از طریق Getty Images

در حالی که آنها در طول اولین نمایش با هم عکس نگرفتند الویس در جشنواره فیلم کن، آنها نتوانستند کمی از PDA را پنهان کنند.

عکس از سمیر حسین/WireImage

و اگرچه آنها جداگانه راه می رفتند، این جفت توسط یک طراح به هم پیوند خورده بود: لباس قرمز وا-وا-ووم گربر از سلین بود…

عکس از Dominique Charriau/WireImage

… و تاکسیدو کلاسیک مشکی باتلر نیز توسط خانه فرانسوی به کارگردانی هدی اسلیمان ساخته شده است.

2022 دبلیو مهمانی بهترین اجراها

عکس تایرل همپتون برای دبلیو

یکی از اولین حضورهای عمومی این دو نفر در دبلیوجشن بهترین اجراهای 2022، جایی که آنها از بستن بسته بندی با کمی PDA خجالتی نبودند. بعضی چیزها هرگز تغییر نمی کنند.