بیانیه جسورانه مگان مارکل با لباس بدون آستین قرمز در جشن سلام آزادی

مگان مارکل از رهایی خود از خانواده سلطنتی در مورد استایل کاملاً استفاده می کند. در طول یک سال گذشته یا بیشتر، او از قوانین محدود لباس سلطنتی رها شده است و زمانی که او و شاهزاده هری وارد زندگی آمریکایی خود شده اند، به خود رسیده است. در حالی که قبلاً یک مراسم فرش قرمز ممکن بود به لباس ستونی شنل‌دار نیاز داشته باشد، مارکل دیشب با یک لباس مجلسی بی‌آستین و جسور مبهوت شد و استقلال خود را از طریق استایل ثابت کرد.

مارکل در حالی که چهارشنبه شب در مراسم ادای احترام به آزادی در موزه Intrepid نیویورک شرکت می کرد، با لباس قرمز کارولینا هررا که توسط وس گوردون آمریکایی طراحی شده بود، با کمر گره خورده، یقه کوتاه و برش خورده از وسط بیرون آمد. دامن. او لباس مجلسی را با یک نان پشتی صاف، کفش‌های پاشنه‌دار جوزپه زانوتی قرمز و یک خشخاش که به سینه‌اش چسبانده شده بود، برای احترام به کسانی که در جنگ جان باختند، ست کرد. در همین حال، هری همه چیز را ساده نگه داشت و لباسی مشکی با نشان های نظامی و سنجاق خشخاش انتخاب کرد.

مارکل این هفته در نیویورک مشغول بوده و در این مراسم شرکت کرده است نیویورک تایمزکنفرانس DealBook در روز سه شنبه. در حالی که در آنجا بود، او در مورد تأثیر منفی روزنامه ها صحبت کرد و گفت که آنها باید “با یک برچسب هشدار دهنده مانند سیگار همراه باشند.” ایندیپندنت مارکل در مورد اثرات خطرناکی که روزنامه های بریتانیایی در دوران اقامتش در انگلیس روی سلامت روان او گذاشتند، بسیار شفاف صحبت کرده است. مارکل همچنین وقت گذاشت و در مورد مرخصی با حقوق خانوادگی صحبت کرد، دلیلی که او اخیراً از آن دفاع کرده است. او فاش کرد که در مورد این موضوع با اعضای کنگره تماس گرفته است. او در اجلاس به اندرو راس سورکین گفت: «من فقط شماره تلفن را می‌گیرم، تماس می‌گیرم و گفتگو می‌کنم. فکر می کنم مردم بسیار شگفت زده شده اند.

Theo Wargo/Getty Images Entertainment/Getty Images

Dia Dipasupil/Getty Images Entertainment/Getty Images