بیانسه با کمک ورساچه به “BarBey” تبدیل می شود

شور و شوق بیانسه برای نمایش برتری لباس خود در اینستاگرام همچنان ادامه دارد. او روز شنبه در جشن هجدهمین سالگرد و بازگشایی باشگاه 40/40 همسرش Jay-Z در شهر نیویورک شرکت کرد. با فرار از عکاسان رویداد ، او در عوض یکی دیگر از عکسهای خود را منتشر کرد که نشان می دهد یک لباس با طراحی KJ Moody است. طبق معمول ، عکسهای بیشتری در اینستاگرام خود ظاهر شد ، همراه با توصیف مناسب ظاهر: “رویای باربی مالیبو بیگ”. (یکی از پیروانش اظهار داشت: “باربی من به معنای واقعی کلمه همان کفش ها را می پوشد!”

طرح رنگ صورتی داغ به لطف برچسب The 2nd Skin Co. در مادرید ، که کت ترانز از بیانسه را طراحی کرده بود ، و ورساچه ، که پمپ های سکوی ساتن او و کیف بند جیر را طراحی می کرد ، ارائه شد. هر دو لوازم جانبی با بدلیجات و یک مدوزا طلا ، که در افراشترین حد خود با جام مسافرتی با کریستال 1100 دلاری که به هر ورساچه ، “تجسم زرق و برق ورساچه” بود ، بیشترین جلوه را داشت. (جی لو مدتهاست که در ظروف مشابه با تخت خواب روبرو دیده می شود ، هرچند هرگز در این سطح لوکس نیست.) دوناتلا ورساچه با توجه به سه ایموجی آتش ، “من در وحشت هستم” توجه کرد.

آخرین و مهمترین نکته ، بیانسه باربی را با یک آبشار نیمه بلند به بالا ، به پایین هدایت کرد. او با اضافه کردن تماس شخصی خود ، همه چیز را با عینک آفتابی شبانه از همکاری Le Specs با خط بیشتر شادی کریستوفر کین به پایان رساند.)

بیانسه همچنین هفته گذشته در اینستاگرام صورتی داغ به تن داشت و به شکل دامن کوتاه و کیفی به سبک Anima Iris fanny pack بود. در همان روز ، او یکی دیگر از موارد برجسته خود را به اشتراک گذاشت: کت و شلوار تارتان بنفش و زرد مرد ویوین وست وود و پیراهن بافتنی یاس بنفش توسط راف سیمونز. هفته بعد ، به مناسبت چهلمین سالگرد تولدش ، مواظب زمان خروج و توقف بیشتر آن باشید.