بیانسه اکنون تصمیم گرفته شلوارهای پهن پهن تیمی باشد

حساب اینیستاگرام بیانسه در اصل مجله ای از عکاسی های لباس او است که با دقت طراحی شده است و هر بار که دور جدیدی از سرمقاله خود را کنار می گذارد ، یک روند نوظهور دیگر را کامل می کند. این بار ، او اعلام می کند که شلوارهای جلیقه از پرتگاه بازگشتند ، بنابراین سایه چشم نقره ای خود را بردارید ، یک کاسمو برای خود بریزید و اجازه دهید بیانسه ما را در این ظاهر (؟) زیبا آموزش دهد.

در مجموعه ای از عکسها ، بیانسه در یک جفت شعله ور کلاسیک تمام قد ، در یک شستشوی تیره نیلی ، شبح برگشتی را تکان داد. اما شلیک گل آلود کابوس های دوران راهنمایی دهه 90 وجود ندارد-شلوار جین او دارای کمری به ارتفاع آسمان ، کمی درخشندگی و جیب های واقعی است. هرکسی که در دوران شکوفایی خود جرقه می زد ، رنج ناشی از روند نزولی غم انگیز دهه را به یاد می آورد و جیب ها مصدوم معمول بودند. زمان غم انگیزی بود ، جایی برای نگهداری گوشی های Razr خود نداشتیم.

او همچنین شلوار جین را با یک دکمه سفید والنتینو با دکمه پایین و آستین های پر دار چشمگیر ست کرد. دکمه سفید متواضعانه یکی از مواردی بود که در کمد لباس های دخترانه ما به کار می رفت-آنها با جرقه و دامن های کوچک جین که عملاً کمربند بودند کار می کردند. حتی می توانید آنها را در باشگاه به عنوان سرآشپز بپوشید. و هیچ شب باشگاهی بدون برگزاری (یا ریختن) یک جهانگردان ، کوکتل انتخابی دهه کامل نشد. بیانسه همچنین ما را به یاد اولین خماری های ما با یک کیف صورتی کوچک کیهانی شکل توسط جودیت لیبر انداخت. این کیف ، که به خودی خود یک اثر هنری است ، از بدلیجات پوشیده شده است ، همچنین دارای فوم سفید و نوار آهک با نوشیدنی است.

بیانسه همچنین با مهربانی به همسرش ، خواننده رپ و تهیه کننده به نام Jay-Z ، اجازه داد تا در عکس ها به او ملحق شود. او پیراهن کراوات آینه ای با شلوارهای کت و شلوار سفید پوشیده است. آن دو با یک اتومبیل کانورتیبل مخملی سوار هواپیما شدند و او سکوهای نقره ای Aquazzura خود را مانند ملکه ای که بر روی در بود آویزان کرد.