بوون یانگ اینجا نیست تا جعبه نمایندگی را علامت بزند

برای شماره سالانه “The Originals” ، ما از خلاقان – پیشگامان در زمینه های هنر ، طراحی ، مد ، کمدی ، فعالیت و موارد دیگر – خواسته ایم تا بینش خود را در مورد وفادار ماندن به خود به اشتراک بگذارند. تمام مصاحبه های امسال را بخوانید اینجابه

در سه سال گذشته ، شما از استندآپ در شهر نیویورک به نویسندگی پرداختید شنبه شب زنده، سپس به جمع بازیگران سریال پیوست ، و سپس اولین بازیگر چینی-آمریکایی شد که نامزدی امی را برای بازیگر نقش مکمل برجسته در یک سریال کمدی دریافت کرد. پادکست شما ، بدنسازان، بسیار محبوب است و شما در آن ظاهر شده اید Awkwafina آیا نورا از ملکه ها است و شهر پهنبه به جرات می توان گفت که در این مرحله مصاحبه های زیادی انجام داده اید. غیر اصلی ترین چیزی که مردم از شما می پرسند چیست؟

آیا من برای هر نوع نمایشی که می خواهند بر من وارد کنند ، احساس فشار می کنم؟ پاسخ خوبی برای آن وجود ندارد بنابراین من فکر می کنم این س questionال بدی است ، اما پس از آن این که آنقدر پرسیده می شود ، آن را غیر اصلی می کند. من درک می کنم که چرا صحبت در مورد این موضوع مهم است. فقط نمی دانم که تا به حال از پاسخ دادن به آن احساس خوبی داشته ام.

به آنها چه می گویید؟

به نظر می رسد چنین پاسخی آماده است ، اما من به آنها می گویم نمی توانم برای همه صحبت کنم. و به تازگی من فقط این گونه خواهم بود ، اگر بخواهم بگویم چنین کاری می کنم ، صادقانه نیست ، و اگر بگویم این کار را نمی کنم ، صادقانه نیست. بنابراین من جایی در وسط هستم ، و روز به روز تغییر می کند. اگر روزنامه نگاران از احساس من می پرسند ، اگر می خواهند پاسخ احساسی داشته باشند ، این فقط به وضعیت احساسی من بستگی دارد که از من بپرسند.

اصلی ترین چیز در مورد شما چیست؟

من برای بسیاری از چیزهای مختلف باز هستم و دوست دارم. و من می دانم که این بسیار گسترده است ، اما من به طور کلی چیزهایی را دوست دارم که برعکس آنها را دوست ندارم. در بسیاری از مواقع ای کاش من انتقادپذیرتر بودم ، اما فکر می کنم این واقعیت را پذیرفته ام که تا زمانی که چیزی را دوست نداشته باشم ، به هر دلیلی. این نظم خواهد بود و من فکر می کنم این برای من خوب است.

سبک شما در نوجوانی چگونه بود؟

واقعاً اشتباه است – و نه حتی به شکل جالبی. چیزی که به ذهن می رسد این تی شرت است که از Hollister خریدم و روی آن نوشته شده بود: “شاخ اگر راست می آمدی”. هر زمان که آن را در مدرسه می پوشیدم ، احساس قدرت می کردم. و سپس سفیدپوستان ابرویی به سمت من بلند می کردند. شاید این اولین نمونه من بود که شخصی مرا متهم به نژادپرستی معکوس کرد. و من می گفتم خدا ، آیا این واقعی است؟ بالغ شدن در حومه کلرادو شبیه به برزخ جغرافیایی بود: هیچ راهی برای ادامه زندگی افراد بعد از دبیرستان وجود ندارد ، بنابراین بسیاری از مردم زندگی بسیار عالی را تنها با اقامت در آنجا انجام می دهند. وقتی بزرگ می شدم ، سیگنال هایی بهم می خورد و خودم را فردی نمی دانستم که می تواند خود را از طریق لباسهایم به غیر از کنایه و احمقانه بیان کند.

شما چه کسی را اصلی می دانید؟

جان واترز. او توانست فضایی را برای افرادی که در دنیای فیلم حضور نداشتند ایجاد کند و آنها فقط به این شخصیت های ماندگار تبدیل شدند. وقتی فیلم های او را می بینید ، بدیهی است که آنها باید تکان دهنده و منزجر کننده باشند و تماشای آنها وحشتناک است. و این نیت ، آن هیبت ، دست نخورده است ، گرچه بسیاری از آن چند دهه قدمت دارد. این احساس اصلی است

در کجای جهان ، و با انجام چه فعالیتی ، خوشحال تر هستید؟

من با تعدادی از دوستانم ، و همه ما در یک خانه تعطیلات بازی بسیار خوبی از Quiplash یا چیزی دیگر را انجام می دهیم. شخص دیگری داوطلب آشپزی شده است و همه ما با حوصله روی یک پازل کار می کنیم و یک آلبوم Sade در پس زمینه پخش می شود.

ژاکت Bode ؛ تی شرت Sunspel؛ شلوار برلوتی ؛ عینک و جواهرات خودش

نظافت توسط ملیسا دزارات با استفاده از مراقبت از مو René Furterer.

بنابراین شما یک شخص پازل هستید؟

نه واقعا ، اما به دلایلی ، تصویر مرا خوشحال می کند.

زیرا می دانید که دو اردوگاه وجود دارد: افرادی که عاشق پازل هستند و افرادی که از آنها متنفرند.

من فکر می کنم اولین فردی هستم که دوسویه هستم. این واقعاً چیز اصلی من است – چیزی که غالب است.