به نظر می رسد بهترین فرش قرمز سارا پاولسون نشان می دهد که او با خطرات آموخته است

در جدیدترین پروژه رایان مورفی ، استیضاح: داستان جنایی آمریکایی ، سارا پولسون نقش لیندا تریپ بدنام ، کارمند سابق کاخ سفید و محرمانه مونیکا لوینسکی از بیانی فلدشتاین را بازی می کند. اگرچه ممکن است شخصیت وی با بررسی ناگهانی ای که رابطه لوینسکی با رئیس جمهور کلینتون به خبر ملی تبدیل شده بود شوکه شده باشد – خود پلوسون با میکروسکوپی که گاهی اوقات بر ظاهر و زندگی شخصی او تأثیر می گذارد بیگانه نیست. او می گوید: “هر بار که روی فرش قرمز می روید ، وب سایت هایی وجود دارد که شما را از هم جدا می کند.” نیویورک تایمزبه و روی فرش قرمز ، پلسون سهم خود را در تعداد بازدیدها و بی توجهی ها داشته است. در طول دو دهه گذشته ، او به طور خودکار وارد عمل شده است ، در نهایت از ظاهر بسیار زیبا و در عین حال بی شخصیت در حرفه اولیه خود به نفع طراحی های شیک با برچسب های کوچکتر مانند Cushnie et Ochs ، Etro و Philosophy di Lorenzo Serafini اجتناب کرد. به او بیشتر آزمایشی و چشمگیرتر شده است و یک بوب سفید رنگ در حال توسعه ایجاد کرده است که به هر چیزی که می پوشد برتری فوری می بخشد. در اینجا ، ما بهترین لحظات فرش قرمز سارا پولسون را مرور می کنیم ، از روزهای اولیه او به عنوان بازیگر صحنه تا یکی از حضورهای مورد علاقه رایان مورفی در صفحه نمایش.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

پاولسون در اولین فرش قرمز بزرگ خود در بیش از یک سال و نیم ، با لباسی ساده و نامتقارن با جزئیات ستایش کننده ظاهر شد.

سارا پولسون در Alexandre Vauthier در استیضاح: داستان جنایی آمریکایی اولین نمایش در مرکز طراحی اقیانوس آرام در 01 سپتامبر 2021 در هالیوود غربی ، کالیفرنیا.

جورج پیمنتل/گتی ایماژ برای TIFF

پلسون در لباسی درخشان با تزیینات گردن و کمر و آستین های بلند شیک درخشید.

سارا پولسون در پرادا در اولین نمایش “The Goldfinch” در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2019 در سالن روی تامسون در 08 سپتامبر 2019 در تورنتو ، کانادا.

کوین مازور/MG19/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

به همراه جرمی اسکات و بقیه خدمه Moschino 2019 ، پاولسون در مراسم مت گالای 2019 یک لباس مشکی مزین به آرشه با لوازم جانبی حبابی در دست داشت.

سارا پاولسون در Moschino در کمپ جشن جشن متا 2019: یادداشت هایی در مورد مد در موزه هنر Metropolitan در 06 مه 2019 در شهر نیویورک.

پل برینوژ/پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

این شماره عجیب برای بازیگر زن کمی م departureثر بود ، اگرچه شامل آستین های بلند امضای او بود.

سارا پولسون در گوچی در “بازی تاج و تخت” اولین نمایش نیویورک در Radio City Music Hall ، NYC در 3 آوریل 2019 در شهر نیویورک.

فریزر هریسون/گتی ایماژ

پاولسون که درست از باند پاییز 2019 انتخاب شده بود ، در 91 مین مراسم جوایز اسکار با این لباس فوچسی زیبا بهت زده بود.

سارا پاولسون در برندون ماکسول در 91 مین سالانه جوایز اسکار در هالیوود و هایلند در 24 فوریه 2019 در هالیوود ، کالیفرنیا.

مایک مارسلند/ مایک مارسلند/ WireImage

در حالی که پلسون این لباس آتشین را تا قسمتی از شب پوشانده بود ، بعداً کت کرم را کنار گذاشت تا یقه بدون بند آن آشکار شود.

سارا پولسون در پرادا در بریتانیا اولین نمایش “شیشه” در The Curzon Mayfair در 09 ژانویه 2019 در لندن ، انگلستان.

این لباس ممتاز و پوشیده از حاشیه ، ستاره نمایش در اولین نمایش زن به رهبری بود اقیانوس 8 فیلم سینما.

سارا پولسون در پرادا در اولین نمایش جهانی فیلم “Ocean’s 8” در سالن Alice Tully در مرکز لینکلن در 5 ژوئن 2018 در شهر نیویورک.

پلسون با یکی از طراحان مورد علاقه خود و همچنین آستین مورد علاقه خود برای مت گالا 2018 موافقت کرد.

سارا پلسون در پرادا در “بدنهای آسمانی: مد و تخیل کاتولیک” ، مزایای موسسه لباس 2018 در موزه هنر متروپولیتن در 7 مه 2018 در شهر نیویورک.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

دستکش های تیره و لوازم جانبی تضاد آشکاری با رنگ زرد روشن این لباس مجلسی با کف دارد ، داستانی رنگی که پاولسون در گذشته با آن بازی کرده است.

سارا پولسون در مارک جیکوبز در جشن اسکار Vanity Fair 2018 به میزبانی رادیکا جونز در مرکز هنرهای نمایشی والیس آننبرگ در 4 مارس 2018 در بورلی هیلز ، کالیفرنیا.

پلسون از درخشش کمی نمی ترسد و او ثابت کرد که در این لباس برش یادآور توپ دیسکو است.

سارا پاولسون در کارولینا هررا در شصت و نهمین سالانه جایزه امی در برنامه مایکروسافت در تئاتر مایکروسافت در 17 سپتامبر 2017 در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

این لباس مخملی دو رنگ توسط طراح هلندی رونالد ون کمپ ، آخرین باری نیست که پاولسون با این رنگ جسورانه زرد پوشیده بود.

سارا پالسون در رونالد وان کمپ ، در جشن اسکار Vanity Fair 2017 به میزبانی گریدون کارتر در مرکز هنرهای نمایشی والیس آننبرگ در 26 فوریه 2017 در بورلی هیلز ، کالیفرنیا.

شان زانی/پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

این لباس سفارشی ابریشمی آبی پرادا ، تزئین شده با پرهای شترمرغ و مارابو ، باعث می شد بازیگر زن طوری به نظر برسد که انگار در مسابقات مت گالا 2017 در حال بلند شدن ستاره ها بود.

سارا پولسون در پرادا در “Rei Kawakubo/Comme des Garcons: Art Of The In-Between” جشن لباس موسسه در موزه متروپولیتن در 1 مه 2017 در شهر نیویورک.

آلبرتو ای. رودریگز/گتی ایماژ

پاولسون در مراسم پیراهن مارک جیکوبز در مراسم اهدای جوایز 2017 شبیه گلدن گلوب بود و کاملاً با سخت افزاری که برای بازی در خانه به خانه برد مطابقت داشت. The People v. OJ Simpson: American Crime Storyبه

سارا پولسون در مارک جیکوبز در هفتاد و چهارمین دوره جوایز گلدن گلوب در هتل بورلی هیلتون در 8 ژانویه 2017 در بورلی هیلز ، کالیفرنیا.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

پولسون مارسیا کلارک را به عنوان مراسم خود در مراسم اهدای جوایز امی 2016 هنگام آوردن جایزه برای بازی در دادستان در خانه آورد. The People v. OJ Simpson: American Crime Storyبه

سارا پالسون در پرادا در شصت و هشتمین دوره جوایز امی سالیانه در تئاتر مایکروسافت در 18 سپتامبر 2016 در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

آستین بلند یکی دیگر از روندهای تکراری در زرادخانه پائولسون است-در اینجا ، او یکی از نویدبازترین طراحان جوان ایتالیایی را می پوشد و کار سفید کننده تازه ای انجام می دهد.

سارا پولسون در فلسفه دی لورنزو سرافینی در مردم در مقابل OJ Simpson: American Crime Story رویداد For Your Consideration در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، آوریل 2016. عکس توسط Getty Images.

برای کارول برای اولین بار ، پاولسون آن را با یک لباس خطی درخشان زنده کرد.

سارا پولسون در اترو در اولین نمایش کارول در نیویورک ، نیویورک ، نوامبر 2015. عکس توسط گتی ایماژ.

ساده و براق ، یقه ی اسپرت بالا با جزئیات زیبا روی شانه در تضاد است.

سارا پولسون در Cushnie et Ochs در بیست و پنجمین سالانه جوایز مستقل فیلم Gotham در نیویورک ، نیویورک ، نوامبر 2015. عکس توسط گتی ایماژ.

پاولسون در قلمرو کنتس-شخصیتی که لیدی گاگا بازی می کند-با این غلاف قوی و شانه ای پا می گذارد.

سارا پولسون در Monique Lhuillier در اولین نمایش داستان ترسناک آمریکایی در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، اکتبر 2015. عکس توسط Getty Images.

به تازگی ، پاولسون به طور فزاینده ای رنگ خود را از دست داده و لباس هایی را برای بغل کردن بدن انتخاب می کند که تا زانو نیز ادامه دارد. در اینجا ، او همچنین آن باب کوتاه و خشن را که دوست داریم معرفی می کند.

سارا پاولسون در پرابال گورونگ در پنجمین دوره جوایز تلویزیونی منتقدین منتخب در بورلی هیلز ، کالیفرنیا ، مه 2015. عکس توسط گتی ایماژ.

پاولسون برای اولین بار در AHS 2014 رویکردی کلاسیک و پابرجا داشت.

سارا پولسون در فیلم Zac Posen در اولین نمایش داستان ترسناک آمریکایی در هالیوود ، کالیفرنیا ، اکتبر 2014. عکس توسط Getty Images.

تال در همه جا – این لباس آرمانی ، شباهت های اولیه پائولسون را به یاد می آورد ، اما با شخصیت بسیار بیشتری.

سارا پولسون در آرمانی پریوه در شصت و ششمین دوره جوایز امی در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، آگوست 2014. عکس توسط گتی ایماژ.

هنگامی که او رنگ را انتخاب می کند ، پاولسون به طور مرتب رنگ های آبی و سبز را انتخاب می کند که رنگ موهای زرد رنگ او را از بین برده و بارها و بارها به آن برمی گردد

سارا پولسون در پرادا در مت گالا در نیویورک ، نیویورک ، مه 2014. عکس توسط گتی ایماژ.

برای اولین بار از 12 سال بردگی، پاولسون یک شبح خارج از شانه را انتخاب کرد که با افزودن برتری معاصر ، به روند قرن نوزدهم بازتاب دارد.

سارا پاولسون در ویوین وست وود در اولین نمایش 12 سال بردگی در پنجاه و یکمین جشنواره فیلم نیویورک در نیویورک ، نیویورک ، اکتبر 2013. عکس توسط گتی ایماژ.

این داستان ترسناک آمریکایی فرش قرمز همیشه مکانی را برای آزمایش ستاره ها ارائه می دهد – این لباس پر پر از ریم آکرا با تن مناسب است.

سارا پولسون در ریم آکرا در اولین نمایش داستان ترسناک آمریکایی در هالیوود ، کالیفرنیا ، اکتبر 2012. عکس توسط Getty Images.

با این حال ، او هنوز یک طرف شاهزاده خانم پری داشت.

سارا پالسون در ریم آکرا در شصت و چهارمین دوره جوایز امی در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، سپتامبر 2012. عکس توسط گتی ایماژ.

تا سال 2012 ، پلسون با چاپ ها و طرح های مختلف آزمایش می کرد و اغلب برچسب های بیشتری مانند این ظاهر ایزابل مارانت را انتخاب می کرد.

سارا پولسون در ایزابل مارانت در ناهار آکادمی هنرها و علوم تلویزیونی در شهر یونیورسال ، کالیفرنیا ، آگوست 2012. عکس توسط گتی ایماژ.

موهای پلسون به اندازه مدل فرش قرمز او تکامل یافته است – در اینجا ، او فرهای نرم و ظاهر بلوند جدید را با لباس مجلسی بدون عاج نشان می دهد.

سارا پالسون در شصت و چهارمین جشنواره گلدن گلوب در بورلی هیلز ، کالیفرنیا ، ژانویه 2007. عکس توسط گتی ایماژ.

شبح های کلاسیک مانند این شماره مشکی بدون بند نیز اغلب انتخاب می شدند.

سارا پلسون در پنجاه و نهمین دوره جوایز تونی در نیویورک ، نیویورک ، ژوئن 2005. عکس از گرگوری پیس/فیلم مگیک.

پاولسون و BFF آماندا پیت با یک جفت گروه Miu Miu وارد شدند – ظاهر زیبا و درخشان ظاهر اولیه او را مشخص کرد.

سارا پولسون در Miu Miu در آزمایشگاه های فیلمسازی IFP/LA در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، مارس 2003. عکس توسط گتی ایماژ.