بهترین واکنش های توییتر به خاموشی اینستاگرام و فیس بوک

اندکی پیش از ظهر 4 اکتبر 2021 ، جهان ناگهان از آخرین پست توطئه عمویشان و یادآوری های مداوم مبنی بر اینکه همه افراد دیگر داغتر و سرگرم کننده تر از آنها هستند ، عاری شد. بله ، فیس بوک و اینستاگرام (و سایر محصولات امپراتوری زاکربرگ ، از جمله واتس اپ) از بین رفت. هرچند جزئیات کمیاب است مجله نیویورک تایمز گزارش می دهد که احتمالاً یک مشکل داخلی با سرورهای فیس بوک است.

اگرچه ، به جای استفاده از قطع دو شبکه اجتماعی بزرگ جهان به عنوان فرصتی برای قطع یا انجام کار واقعی بدون توجه ، بسیاری از آنها فقط برای مسخره کردن مشکل وارد توییتر شده اند ، معروف ترین شبکه اجتماعی تحت کنترل زاکربرگ به (چرا انحصارات فناوری نگران کننده است: فقط تصور کنید آیا فیس بوک نیز صاحب توییتر بود.)

حتی خود فیس بوک نیز مجبور شد برای تایید مشکل وارد حساب کاربری خود در توییتر شود و به نظر می رسید که توییتر در حال حاضر در حال خوشحالی است. حتی مدیرعامل آنها جک دورسی نیز به این سرگرمی پرداخت. اگرچه ، بسیاری از ما در این فکر بودیم که آیا هنوز می توانیم گذرواژه های قدیمی Tumblr خود را به خاطر بسپاریم یا نگران بودیم که آیا کاروان های DM اینستاگرام که در وسط آن بودیم از خاموشی جان سالم به در خواهند برد یا خیر. در اینجا ، بهترین واکنش های توییتر به قطع بزرگ فیس بوک و اینستاگرام در سال 2021.