بهترین شمع های پاییزی و رایحه های خانگی

برای من ، اوج مراقبت از خود زمانی است که چهره ای تمیز ، آپارتمانی تمیز و شمعی در حال سوختن دارم. گاهی اوقات قبل از شروع عادتم شمعی روشن می کنم تا وقتی کارم تمام شد ، بوی آن را در بر بگیرم. در مواقع دیگر ، من عطر خود را برای بعد ، آخرین لمس در یک اتاق تمیز ذخیره می کنم. من عاشق عطر هستم و خانه خود را گسترش دهنده این اشتیاق می دانم: اگر تلاش کرده ام که برای یک مهمانی تزئین کنم ، بشقاب های کوکتل میگو و کوزه های مارتینی گذاشته باشم ، مطمئنم ورودی را با اسپری اتاق اسپری کنید ، بنابراین مهمانی وقتی مهمانان من وارد می شوند شروع می شود. اگر من می نویسم و ​​می خواهم تمرکزم را کنترل کنم ، بخور روشن می کنم. شمع و رایحه های خانگی عاشقانه هستند. چرا خود را عاشقانه نمی کنید؟

یک رایحه ظریف چوبی

شمع های Diptyque با رایحه های ماندگار و بسته بندی منحصر به فرد خود ، به دلایلی کلاسیک هستند. مورد علاقه شخصی من ، Noisetier ، یک رایحه گرم و چوبی است که دارای طعم شادابی است و برای سوزاندن بعد از یک روز طولانی مناسب است.

دنج و پیچیده

شمع چهار دزد AMASS برای غروب نهایی هیج ، شامل ترکیبی از موم نارگیل و سویا است که به طور گرم با میخک تند و اکالیپتوس آرامبخش معطر شده است.

برای یک Vibe مجلل

شمع ها شما را به تجمل دعوت می کنند ، و هیچ کدام جذاب تر و لوکس تر از سیر ترودون نیستند. نسخه های بزرگ آنها با تاج طلایی آنها نقش بسته است و مدت زمان سوختن آنها 300 ساعت برای اوج شکوه است.

تازه و زمینی

رایحه های لولا جیمز هارپر که به خاطر نام های رایحه فوق العاده خاص و بسته بندی زیبا از شیشه کهربا معروف هستند ، انتخاب مناسبی برای هدیه مهماندار باسن هستند. اسپری اتاق Rainy Days in Lake District اسپریتر را فوراً با رایحه تازه و معدنی y به لنکستر انگلستان منتقل می کند.

عطر مهمانی کامل

نت های پاتچولی و وانیل در اسپری اتاق شیک Byredo مدتها بعد از اولین اسپریت شما باقی می مانند.

برای بودور

روغن با بوی اغوا کننده دقیقاً در دمای بالای بدن ذوب می شود-آن را در کنار تخت خود قرار دهید تا عصرگاهی سکسی آرام شود.

یک هدیه ایده آل

اگر می خواهید شمع هدیه دهید اما از ترجیح بوی هدیه مطمئن نیستید ، بینی آنها می تواند با بوی هدیه Mini Votive Gift از بزرگترین بازدیدهای بلا فروید بازدید کند.

یک گزینه بدون شعله

خط پخش کننده های شیشه ای شیشه ای بوی معطر و رنگ زعفران Acqua di Parma برای کسانی مناسب است که می خواهند رایحه ای در طول روز بدون نگرانی باقی بماند اگر شمعی در حال سوختن باقی بماند.

برای تجربه مدیتیشن

در مورد همه محصولات و عطرهای پروژه دارچین یک تفکر وجود دارد. بخورهای سبک ژاپنی آنها به مدت 25 دقیقه تمیز می سوزد و مشعل های آنها به زیبایی ساخته شده است و هر بار که روشن می شوید یک آرمان شهر حسی ایجاد می کند.

لمس کیچ

شمع ها برای خوشحال کردن شما نیازی به بو ندارند. كروب هلوي ري-كي مطمئناً در آپارتمان شما احساسات رافائلي (يا فيوروچي ، بسته به شرايط) را افزايش مي دهد.

شمع لحظه

شمع های بوی پسر کمی از همه چیز دارد. بوی ماندگار ، بسته بندی شیک و در عین حال شیک ، و آنها کاملاً می سوزند.

High-Fashion Febreze

همه چیز در مورد تفنگ عطری فردریک مال است. از بسته بندی مبتکرانه گرفته تا عطر تمیز و مست از گلبرگهای ماگنولیا.