بهترین شامپوهای جامد برای هر نوع مو

میله های شامپو جامد در صنعت زیبایی – و به دلایلی خوب – رواج یافته است. آنها TSA دوست هستند ، املاک کمتری را زیر دوش می گیرند و نیاز به بطری های پلاستیکی ضایعاتی را برطرف می کنند. از همه بهتر ، آنها معمولاً با مواد تمیزتر و ملایمتر فرموله شده و بیشتر از شامپوهای مایع سنتی شما شستشو می دهند. مشکل؟ میله های شامپو ظاهری مشابه دارند و همین امر می تواند باعث شود که حتی بیشترین علاقه مندان به زیبایی از موهای نامناسب برای نوع موهای خود استفاده کنند.

همانطور که پیداست ، خرید شامپوها شبیه انتخاب محصولات مراقبت از پوست است: هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد و استفاده از روش اشتباه می تواند منجر به نتایج ناخواسته ، از انتهای شکننده تا خشکی پوست سر شود. این که آیا به دنبال شامپوی شفاف کننده برای پوست سر خود هستید یا شامپویی که با یال موخوره مبارزه می کند ، ما بهترین میله های شامپو جامد را برای نوع موهای شما در زیر گردآوری کرده ایم. رشته های آماده دوربین در انتظار هستند.

برای پوست سر چرب

واقعیت: موهای شما نیاز به مقدار کمی روغن برای حفظ رطوبت خود گفته می شود ، اگر از افرادی هستید که بلافاصله بعد از دوش گرفتن چربی را تجربه می کنید ، ممکن است به یک طراوت نیاز داشته باشید. به دنبال شامپوهای جامد حاوی مواد لایه بردار برای کمک به خلاص شدن از رسوبات روی پوست سر باشید، مانند این مورد از Gemmist – از شکر برای پاکسازی عمیق، روغن اکالیپتوس برای خواص کنترل کننده روغن و درخت چای برای آبرسانی استفاده می کند.

برای موهای خشک و وز شده

موهای وز شده در واقع فقط موهای خشکی هستند که خواهان رطوبت هستند. نوار شامپوی رفع تشنگی Cue Foamie – روغن آرگان فوق‌العاده آبرسان را با اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E ترکیب می‌کند تا به رشته‌های خشک و وز شما مقداری تغذیه لازم را بدهد. نتیجه؟ موهای درخشان تر و صاف تری که در برابر شکستگی انتها و شکستگی محافظت می شود. (ما همچنین طرفدار شکل منحنی منحصر به فرد میله هستیم که باعث می شود به راحتی زیر دوش بگیرید.

برای موهای رنگ شده

موهای رنگ شده به دنبال رطوبت هستند (و یک فرمول ملایم که تارهای شما را از بین نمی برد). این انتخاب از Cuvée Beauty به موهای رنگ شده با فرمول شامپاین و بدون سولفات خود دلیلی برای جشن گرفتن می دهد. مومیایی که با آب فعال می شود ، تبدیل به یک کرم ابریشمی می شود و موهای شما را با روغن دانه جوجوبا غنی از آنتی اکسیدان می پوشاند تا درخشندگی را حفظ کند ، به همراه 40 درصد گلیسیرین برای رطوبت بیشتر. ناگفته نماند ، بسته بندی قابل حمل آن باعث می شود که بتوانید برای تمرین بعد از تمرین در کیف بدنسازی خود بیاندازید.

برای موهای فر

اگر هدف این است که ظاهر فرهای خود را بدون وزنه زدن افزایش دهید ، Odacité اینجاست که در هر دو طرف ظاهر می شود و سه عامل قوی از هیدراتورها مانند نارگیل ، آرگان و روغن کرچک را با کره cupuaçu برای افزایش بافت و رطوبت ترکیب می کند.

برای شوره سر

مبارزه با خشکی و خارش پوست سر زیر دوش شروع می شود. به همین دلیل نوار شامپو فوق العاده آرام بخش Lush به لطف روغن کاد و چوب سدر ، دو ماده ضد شوره ، که باعث کاهش خارش و تسکین حتی پوسته پوسته شدن پوست سر می شوند ، فلس را در مسیر خود متوقف می کند.

برای موهای نازک

موهایی که کج می شوند بیشتر مستعد شکستن هستند و یافتن فرمول شامپویی که به حفظ خاصیت ارتجاعی کمک می کند بسیار مهم است. این نوار فوق العاده تغذیه کننده ، با کمک کاکتوس نوپال ، رشته های آسیب پذیر را در برابر مهاجمان محیطی محافظت می کند ، در حالی که روغن آووکادو و آلوئه ورا باعث ایجاد تعادل و درخشش برای موهای نازک و درخشان می شود.

برای موهای بلوند

نوار شامپوی خامه ای اضافی Ethique برای مو بورها ساخته شده است – در اینجا برنجی نیست. شامپو بنفش بدون سولفات (آنطور که باید باشد) و مملو از مواد درخشنده مانند باباسو و روغن یاس می باشد، شامپوی بنفش در حفظ سلامت کلی مو بدون آسیب رساندن به موهای روشن و بلوند شما موثر است.

برای موهای طبیعی

گره خوردن و خشکی در برابر این نوار شامپو تقویت کننده بافت شانسی ندارد. با یک فرمول ملایم و در عین حال قوی بدون سولفات ، محصول Superzero به طور خاص برای انواع موهای نازک و پیچیده ساخته شده است تا هیدراتاسیون و درخشندگی را در عین بهبود مدیریت را بهبود بخشد.