بهترین جواهرات از Met Gala 2021

در بزرگترین شب مد ، ستارگان درخشان می درخشیدند ، به معنای واقعی کلمهبه فرش قرمز در مت گالای 2021 با جواهرات الماس و سنگ قیمتی مگاواتی پوشانده شده بود. از شوکر بلغاری بزرگ ریحانا گرفته تا حلقه سوپر بول سیارا به صورت قرض از همسرش راسل ویلسون ، مهمانان امسال بیش از دوربین های چشمک زن کور شدند. در اینجا ، ما برخی از محبوب ترین و دیدنی ترین لحظات جواهرات خود را جمع بندی کرده ایم.

گردنبند کارتیه تروی سیوان

تیلور هیل/WireImage/گتی ایماژ

سیوان ظاهر Altu خود را توسط Joseph Altuzarra با گردنبند Cartier Essential Lines از جنس پلاتین و الماس و یک حلقه عشق کارتیه در طلای زرد 18K با الماس برجسته کرد.

سیارا در حلقه سوپر بول راسل ویلسون

تیلور هیل/WireImage/گتی ایماژ

اگرچه شوهرش ، راسل ویلسون ، بازیکن سیاتل Seahawks ، امسال روی فرش قرمز مت گالا به سیارا ملحق نشد ، اما حضور او به لطف حلقه سوپر باول XLVIII مدافع ، به طرز بسیار بسیار بزرگی احساس شد. جواهرساز ریپوسی قیراط اضافی ارائه کرد.

آویز لورن شوارتز نورمانی

دیمیتریوس کامبوریس/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

لباس مجلسی زرد خردلی والنتینو با گردنبند آویز گلابی لورن شوارتز و دو حلقه ست شد. یکی گل الماس سفید و آبی ، و دیگری یک الماس مارکیز آبی که توسط الماسهای سفید کوچکتر احاطه شده است. این گروه زیبا از آنچه که در آخرین موزیک ویدئوی او دیده می شود ، فاصله ای با جنبه های وحشی معمول خواننده داشت و ما دوست داریم آن را ببینیم!

دیزی های الماس جردن الکساندر

جان شیرر/WireImage/گتی ایماژ

جردن الکساندر با استفاده از گردنبند Tiffany & Co. Schlumberger Daisy با گوشواره های مطابق ، دیدنی بود. سنگهای قیمتی و الماس های رنگارنگ به زیبایی از لباس کریستوفر جان راجرز رنگارنگ او ستایش می کنند.

آویزان های الماسی پالوما السرسر

آرتورو هلمز/MG21/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

پس از یک هفته تسلط بر باند پروازهای NYFW ، پالوما السرسر با یک لباس قرمز قرمز مایل به قرمز Zac Posen متحیر شد. گوش های الماس و سنگ های قیمتی او از آنا خوری ، زرق و برق کلاسیک هالیوود را با یک پیچ و تاب اضافه کرد.

تاج شنل مارگارت کوالی

جف کراویتز/FilmMagic/گتی ایماژ

شانل مارگارت را از سر تا پا به معنای واقعی کلمه پوشانده بود! این زن بازیگر که از الماس از خط طلا و جواهر بالا استفاده کرده بود ، خدمت کرد خانه ای کوچک در چمنزار لرزش با مقدار زیادی از زرق و برق.

لوپیتا نیونگو در الماس و جین

دیمیتریوس کامبوریس/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

لوپیتا نیونگو باخت دالاس رویکردی برای مقایسه الماس های فرش قرمز امسال (از De Beers) با جین (از ورساچه). آنها می گویند جواهرات یک اندازه است ، اما این رشته های گرانبها با یک آویز گلابی شکل به نظر می رسید که منحصراً برای پلنگ سیاه ستاره.

اشک های یخی گابریل یونیون

جان شیرر/WireImage/گتی ایماژ

گابریل یونیون یک شوکر الماس مسیکا را با الماس های گلابی و مارکیز با یک روپوش Iris van Herpen که 1400 ساعت طول کشید ایجاد کرد.

زمرد بزرگ لاکوان اسمیت

تیلور هیل/WireImage/گتی ایماژ

انتخاب اسمیت برای جفت کردن آویز زمرد با کت و شلوار تام فورد جذاب ترین لحظه طبیعت را به یاد آورد: این کت و شلوار شبیه پوست درخت مخملی غنی بود ، در حالی که سنگ نگین سبز را می توان به شاخ و برگ غنی تشبیه کرد.

چوکر چشمه لی گرانبها

آرتورو هولمز/MG21/سرگرمی Getty Images/گتی ایماژ

لی گرانبها ظاهر شد و در یک منطقه مجلل ظاهر شد و با یک الماس چوکر ساز Jacob & Co متشکل از طلای سفید 18k سفید و الماس برش خورده شاهزاده ظاهر شد. وقتی صحبت از Met Gala می شود ، بیشتر بیشتر است.

فیروزه معتبر Quannah Chasinghorse

آرتورو هولمز/MG21/سرگرمی Getty Images/گتی ایماژ

این مدل 19 ساله با ظاهری مت گالایی در لباس مجلسی Dundas x Revolve با جواهرات نقره ای اصل و فیروزه ای که عمه اش به نیویورک تحویل داده بود ، جفت شد. حضور Chasinghorse نقطه عطفی در نمایندگی مردم بومی در بزرگترین شب مد بود.

آویزهای پارایبا آنوک یای

آرتورو هولمز/MG21/سرگرمی Getty Images/گتی ایماژ

آنوک یای گردنبند تورمالین پارایبا Ana Khouri را پوشیده بود که با دستبند الماس و انگشترها ست شده بود. همه از نظر اخلاقی و مسئولیت پذیر تهیه شده بودند و سطحی از مد وجدان را به لباس اسکار د لا رنتا اضافه کردند.

گوشواره های دو نفره جولیا گارنر

آرتورو هولمز/MG21/سرگرمی Getty Images/گتی ایماژ

تازه ترین او را مجله W پوشش دادن، جولیا گارنر با پوشیدن لباس مجلسی استلا مک کارتنی و گوشواره های هری وینستون با یاقوت کبود شکل و سنگهای قیمتی یاقوت کبود و الماس پلاتین ، زود به فرش مت گالا رسید.

دسته گل گل کارلی کلوس

تیلور هیل/WireImage/گتی ایماژ

این شب برای کارلی کلوس تمام گلهای رز بود و هیچ گونه خار نداشت ، او لباس کارولینا هررا را با رز آمریکایی رز قرمز با یک جفت گوشواره گل الماس De Beers ست کرد.

حلقه های سکه ای روبرتو جسورانه سینتیا اریوو

مایک کوپولا/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

سینتیا اریوو با مارهای پیچ خورده و قطعات پلاتین و الماس جسورانه از روبرتو کوین بر گروه جرمی اسکات شبیه الهه خود افزود.

مار و مروارید گیون

تیلور هیل/WireImage/گتی ایماژ

خواننده گیون شبیه عکس خنک در گردنبند مار Bulgari و یک رشته مروارید با جذابیت های ظریف حرف GIV بود.

Chunky Van Cleef & Arpels Choker آلیشیا کیز

جان شیرر/WireImage/گتی ایماژ

آلیشیا کیز لباس کلاسیک AZ Factory خود را با گردنبند و گوشواره ای واقعاً خیره کننده از Van Cleef & Arpels تقویت کرد.

حلقه های انگشتی کارتیه بیلی ایلیش

آرتورو هولمز/MG21/سرگرمی Getty Images/گتی ایماژ

بیلی ایلیش با لباس مجلسی اسکار د لا رنتا تمام هنرنمایی هالیوود را انجام داد ، اما جواهرات خود را با ترکیدن دستبندها و انگشترهای الماس کارتیه و انگشتان دست و انگشت شست ، جوانتر نشان داد.

کارتیه برخورد میسی ویلیامز

مایک کوپولا/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

قطعات میسی ویلیامز از مجموعه کارتیه کلش نامحدود کاملاً ظاهر گوتیک او را ستایش کرد ، که به گفته بازیگر زن از الهام گرفته شده است ماتریکسبه

تاج کارتیه یارا شهیدی

تیلور هیل/WireImage/گتی ایماژ

یارا شهیدی از گردنبند انتقالی از مجموعه Cartier Sixième Sens استفاده کرد که قسمتی از آن جدا می شود تا در موها پوشیده شود. او گوشواره های پلاتینی و الماسی را از برند اضافه کرد تا ظاهر را به پایان برساند.

دستبندهای ایمن Vintage Leighton

مایک کوپولا/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

ایمان از گوشواره های سفارشی Fred Leighton استفاده کرد که مخصوص گروه فوق العاده او طراحی شده بود ، به همراه دو دست لیتون در دهه 1930 و یک انگشتر الماس 13.11 قیراطی با امضای Leighton و Kwiat.

لایه های تیفانی و شرکت تریسی الیس راس

کوین مازور/MG21/سرگرمی Getty Images/گتی ایماژ

Tracee Ellis Ross برای برجسته جلوه دادن به رنگ آبی سلنسی خود در Balenciaga ، به بیش از 750،000 دلار جواهرات Tiffany & Co. تبدیل کرد.

الماس های بزرگ جسورانه جیجی حدید

تیلور هیل/WireImage/گتی ایماژ

جیجی حدید با استفاده از این گردنبند الماس بزرگ توسط Jacob & Co ، گروه Prada خود را با الهام از Jessica Rabbit تأکید کرد.

زنجیر هومری الماس فرانک اوشن

تیلور هیل/WireImage/گتی ایماژ

فرانک اوشن مارک لوکس جدید خود ، هومر را با گردنبند امضا شده از طلای سفید و الماس پوشید.

گوشواره های الماس دوگانه Zoe Kravitz

جان شیرر/WireImage/گتی ایماژ

زوي كراويتز با لباس دوگانه دو گوشواره جسيكا مك كورمك ، در حال حاضر براق و در حال حاضر لباس سنت لورانش را درخشان كرده است.

گوشواره های رنگین کمان دایان کروگر

کوین مازور/MG21/سرگرمی Getty Images/گتی ایماژ

دایان کروگر مورد علاقه مد با این گوشواره های سنگی رنگین کمان و مروارید تاساکی جواهرات بی نظیر را به سطح بعدی رساند.