بن افلک و مت دیمون در آخرین دوئل تقریباً می بوسند

در طول سالها ، بن افلک و مت دیمون اولین های زیادی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند – آنها اولین فیلم خود را با هم نوشتند ، اولین اسکار خود را با هم بردند – و فیلم آینده آنها ، آخرین دوئل ، قرار بود حاوی نقطه عطف دیگری باشد: اولین بوسه روی صفحه آنها. هر چند هنوز برای خرید بلیط خود عجله نکنید ، زیرا به لطف کارگردان ریدلی اسکات ، این اتفاق نیفتاد.

در نمایشنامه تاریخی ، که در فرانسه در قرن چهاردهم اتفاق می افتد ، دیمون نقش ژان دو کاروژ را بازی می کند ، شوالیه فرانسوی که علاقه چندانی به اشراف فرانسوی افلک ، کنت پیر آلنسون ندارد. بازیگران با آنها صحبت کردند سرگرمی امشب درباره صحنه ای دقیق از نظر تاریخی که در آن آنها در مراسمی شرکت می کنند و شخصیت دیمون قرار بود دهان همه ، از جمله افلک را ببوسد.

دیمون گفت: “این اولین بوس ما روی صفحه بود.” اما همانطور که افلک اضافه کرد ، “باید منتظر ماند” زیرا اسکات صحنه را رها کرد و در عوض تصمیم گرفت که دیمون به جای کاشتن روی او جلوی افلک زانو بزند. البته بی دغدغه کمتر ، اما چه کسی پول خوبی نمی دهد تا دیمون افلک را ببوسد؟

افلک توضیح داد: “ریدلی فکر می کرد حواس او را پرت می کند و غریزه اش بسیار خوب است.” متأسفانه ، حتی تصویری از اسموک نیز حذف نشده است ، زیرا هرگز به فیلمنامه نهایی نرسیده است. اما سلام ، Wattpad برای همین است.