بلیک لایولی اولین کارگردانی خود را با ویدیوی تیلور سوئیفت با نام “شرط می بندم که درباره من فکر می کنی” را انجام می دهد.

تیلور سوئیفت تمام مراحل را برای انتشار این فیلم انجام می دهد قرمز (نسخه تیلور). او تمام برنامه‌های آخر شب را اجرا می‌کند، برای تبلیغ آلبوم وارد TikTok می‌شود و از مشهورترین دوستانش برای کمک به او استفاده می‌کند. دیلن اوبراین و سدی سینک در موزیک ویدئو/فیلم کوتاه سوئیفت برای نسخه طولانی و غیرممکن “همه خیلی خوب” سروصدا کردند و حالا پس از سال ها دوستی، این خواننده بالاخره بلیک لایولی را نیز وارد صحنه کرد.

صبح روز دوشنبه، سوئیفت موزیک ویدیوی یکی از آهنگ های جدید خود را که در آلبوم منتشر شد، “شرط می بندم که در مورد من فکر می کنی” به کارگردانی خود لایولی برای اولین بار منتشر شد. سویفت و لایولی نیز در این فیلمنامه با یکدیگر همکاری کردند. این ویدیو یک سوئیفت کلاسیک است، با داستانی از یک عروسی، که با استعاره های واضح و البته تخم مرغ های عید پاک پاشیده شده است.

در این ویدئو، مایلز تلر نقش دامادی را بازی می‌کند که نمی‌تواند در روز عروسی‌اش به سوئیفت سابقش فکر نکند. در همین حال، سوئیفت در نقش یک سابق تلخ بازی می کند و عروسی سفید بکر را به معنای واقعی کلمه قرمز رنگ می کند. ویدیو به اوج خود می رسد که تلر تصور می کند در واقع با تیلور “کسی که فرار کرد” سوئیفت ازدواج کرد، اما نه، او در وسط اولین رقص آنها او را رها می کند و لباس سفیدش به رنگ قرمز در می آید. سپس سوئیفت یک گیتار را در می آورد و آخرین کر آهنگ خود را در حالی که تلر با تعجب نگاه می کند، اجرا می کند.

سوئیفت این ویدئو را قبل از انتشار با یک اوج در اینستاگرام در یکشنبه شب تبلیغ کرد. او در توضیح این پست نوشت: «بالاخره با blakelively درخشان، شجاع و شرورانه بامزه @blakelively کار کردم. “به ما بپیوندید تا نان تست و جهنم کوچکی را بریزیم.” سوئیفت و لایولی حداقل از سال 2015 با هم دوست بوده اند و صمیمیت خود را سال گذشته ثابت کردند، زمانی که لایولی نه تنها به سویفت اجازه داد نام فرزندانش، جیمز و اینز، را در یک آهنگ خاموش استفاده کند. فرهنگ عامه، اما نام سومین دخترش را با عنوان آهنگ “بتی” به جهانیان اعلام کرد.

تأثیر سوئیفت و لایولی در ویدیوی “من شرط می بندم که درباره من فکر می کنی” واضح است. شناخته شده کشتن حوا طرفدار، سوئیفت زمانی که شخصیت جودی کامر را با شخصیت مخرب خود برای این ویدیو معرفی کرد، قطعاً نقشی اساسی ایفا کرد، و باید فرض کنیم که لایولی عاشق کت و شلوار، در مورد شماره قرمز بزرگی که سوئیفت هنگام سخنرانی برای بهترین مردش می پوشد، حرفی برای گفتن داشت.